Huh, wie is die SnowBall?

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
SnowBall
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: do 29 december 2022, 14:19

Hallo allemaal,

Voor degene die niet verder willen lezen en antwoord willen op de vraag, ik ben SnowBall!

Mijn naam is Paul, ben 36 jaar oud en kom uit het geweldig brabant ( oké dat is een mening :-D ).

Na jaren lang te hebben gemtb'ed, zit ik sinds enkele jaren vooral op de racefiets.

Het begon met een oogaandoening waardoor technisch fietsen (mtb) en motorrijden niet meer veilig waren. Inmiddels een lens en een hoornvliestransplantatie verder en het fietsen gaat weer als vanouds.
Na enkele uitstapjes naar de ardennen, zwarte woud, vogezen en dit jaar voor het eerst diekirch Valkenswaard te hebben gefietst op de racefiets (263km), heb ik een nieuwe uitdaging bedacht.

Dat brengt me naar dit forum. Komend jaar wil ik een fully gaan zoeken en in 2024 een transalp vakantie doen op de mtb (recreatief). Mijn vorige fietsen waren hardtails waarvan de laatste een canyon, deze heb ik op de lokale ronde nog in de top 10 weten te krijgen.

Met mijn 191cm en 97kg zoek ik het nu meer in de duurtochten. Momenteel dus geen mtb, in het begin zal ik vooral jullie advies willen m.b.t. materialen, later hoop ik meer gebruik te kunnen maken van route adviezen en dergelijke 8).

Tot dusver mijn introductie, wellicht tot snel op de forum!
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Welkom!

Bij gebrek aan stuff om te showen je topic maar in de beginenrshoek geparkeerd (wat je niet bent...)

We zien die fully, met een mooie omschrijving en deftige eigen high-res plaatjes graag verschijnen in de "Show your stuff"!
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2769
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

SnowBall schreef: do 29 december 2022, 14:34 geweldig brabant
8)
SnowBall schreef: do 29 december 2022, 14:34op de lokale ronde nog in de top 10 weten te krijgen.
Brabant is groot, jonge!

Transalp rijden lijkt me ook nog wel eens mooi om te doen (waarbij ik ook voor het 'fully-dilemma' sta).

Verder: welkom!
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Transalp inspiratie:
https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... 1&t=155734

En welkom sneeuwbal :-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie