B1 Bombus

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
niek_19
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: do 26 augustus 2004, 00:45
Mijn mountainbike: B1 Bombus LX afgemonteerd

Dat worden mijn eerste schoenen.. het voelde goed aan. Ik had een klein beetje over maar had dan ook wel hele dunne sokken aan! Ze klemden niet, maar ik kon ook niet over de zolen heen en weer schuiven. Het leek mij prima! Al heb ik nog geen ervaring met klikschoenen, dus voor 35 euro leek het me goed om een keer te proberen. Ik ga toch eerst in de garage droogoefenen op de fiets met in en uit klikken voordat ik de weg opga!
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Buiten de garage is misschien iets prettiger oefenen? Qua ruimte en zo…

Verder is het wel ok om in die schoen iets ruimte te hebben, zodat je geen stijve koude voeten krijgt.
The freedom to ride where you want, when you want.
dj-spot
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 7 mei 2004, 16:07
Mijn mountainbike: Kona Hoss ( 2004)
Contacteer:

die fotos je moet ff de links posten en dan moet je ff op f5 drukken als je ze neit kan zien. Is tegen remote linking
Mijn stalen ross is een Kona Hoss
niek_19
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: do 26 augustus 2004, 00:45
Mijn mountainbike: B1 Bombus LX afgemonteerd

Ok! De kogel is door de kerk.. de fiets is gekocht en staat ondertussen al bij mij! Ik zal er nog even foto's van maken.. ff paar ritjes gemaakt maar hij fietst prima! :D
rukwind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: STORCK REBEL RACE
Contacteer:

Henrik schreef: over de schijfremmen: mechanische schijfremmen zijn nogal gevoellig voor allerlei minder fijne dingen. als ik jou was zou ik ze gewoon is proberen en als ze niet bevallen overstappen naar bijv. shimano XT/XTR V-brakes.
Wat een onzin, rijd al 2 jaar met machanische en nog NOOIT wat mee gehad :~ Of is dat toeval?
Lock-out is voor mensen zonder techniek. ;)
Plaats reactie