Trek 6500 ZX Goede fiets?

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Boscrosser
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 1 september 2003, 19:17
Mijn mountainbike: Naamloos geval

Jij hebt Vbrakes op de fiets die op die foto staat.

Vbrakes zijn simpel goedkoop remmen goed en zijn licht

Hydrolische schijfremmen zijn duurzaam vrij van onderhoud remmen heel goed maar zijn zwaarder dan vbrakes en duurder

Mechanische schijfremmen Zijn slecht duur dure remblokjes en remmen redelijk vergelijkbaar met vbrakes. (sommige mensen vinden mechanisch wel goed

hydrolische schijfremmen zijn top of the bill ze remmen heel goed zijn heel duur en worden steeds lichter maar zijn nog niet zo ligt als vbrakes

dan heb je ook nog andere systemen maar sie zijn of heel oud of niet gemaakt voor MTB
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Boscrosser schreef:Hydrolische schijfremmen zijn duurzaam vrij van onderhoud remmen heel goed maar zijn zwaarder dan vbrakes en duurder

hydrolische schijfremmen zijn top of the bill ze remmen heel goed zijn heel duur en worden steeds lichter maar zijn nog niet zo ligt als vbrakes
Volgens mij haal je het verschil tussen hydraulische schijfremmen en hydraulische schijfremmen door elkaar
micha
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 4 juli 2003, 14:10
Mijn mountainbike: Is eventueel te koop
Contacteer:

ik denk meer tussen mechanische en hydraulische schijfremmen
A journey of a thousand miles starts with a single coffee
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Het was ook in eerste instantie bedoeld als grap en het was best een goede totdat jij begon te koeien in dit topic :tong

Wat hij trouwens door elkaar haalt is het verschil tussen Hydraulische schijfremmen en Hydraulische velgremmen, wijsneus 8)
Plaats reactie