zeem of gelzadel?

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Chev
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: di 16 maart 2004, 00:06
Mijn mountainbike: Santa Cruz
Contacteer:

Maui schreef:Misschien ligt 't aan mij hoor, maar ik heb een (merkloze) fietsbroek van de Scapino...(wel met zeem uiteraard)..voor slechts 10 euro ofzo..Zit perfect..en draag er ook altijd een boxer onder..no problemo..(voordat een ander ermee komt...nee, ik ben niet 'geholpen'.. :o )

Verder..in het begin last gehad van m'n harde zadel...en gedacht dat 't nooit meer goed zou komen zonder gelzadel...Toch nooit gekocht...en nu geen enkel probleem meer...Conclusie: het went :-q

Succes..
Ik heb die broeken van Scapino wel eens bekeken maar die zeem die daar inzit...welke zeem :~
Maui
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: do 29 juli 2004, 09:57
Mijn mountainbike: Giant NRS3 ('05), Marzocchi MX Comp+ETA, Deore LX 2004
Contacteer:

Chev schreef: Ik heb die broeken van Scapino wel eens bekeken maar die zeem die daar inzit...welke zeem :~
Ik heb geen flauw idee... :~ Niet eens een echte zeem denk ik..Hoe anders kunnen ze zo goedkoop zijn? Maar ik koop er 5 voor de prijs van 1 dure agu of whatever...en zit me goed..dus waarom niet? (overigens..nu ik enthousiast ben gaan biken, zal ik binnenkort vast wel 's een 'echte broek' kopen..).
jf schreef:en toch hoort dat niet, een boxer eronder.
Daar twijfel ik niet aan...(eeh..hoe zit dat dan met remsporen)
Steks
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 827
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 13:19
Mijn mountainbike: Van Nicholas Zion, Fox F80X, Shimano XT
Contacteer:

Nou, vandaag een heb ik een broek gekocht, een Castelli met een Kiss pad als zeem, kost wat maar dan heb je ook wat. Heerlijk zit ie, eingelijk gelijk 10 van die dingen kopen en ze de hele dag dragen :lol:

Veder een helm aangeschaft en schoenen gekocht dus binnenkort kan het echte werk beginnen.
Laatst gewijzigd door Steks op do 2 september 2004, 02:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Een kiss pad als zeem ...................hoe bedoel je je kont kussen hahahahaha.

Ik heb trouwens als beginner ook gemerkt dat het heel erg helpt om met de hellingshoek van je zadel te expirimenteren ,dat kan ook wat pijntjes schelen.

Scapino broek zit gewoon lapje schuimrubber in (ik heb gekeken)
maar zit toch wel lekker.............voor die 9,95 euro.

trouwens nog meer goedkope sportmeuk in de aanbieding bij aldi.........
zitten best wel leuke dingen bij .............

Groeten Hilco
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Steks
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 827
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 13:19
Mijn mountainbike: Van Nicholas Zion, Fox F80X, Shimano XT
Contacteer:

Als ik eens een keer in de buurt van Scapino ben zal ik kijken naar zo'n broekje, zal wel niet al teveel zijn, maar ja je weet nooit en voor het geld hoef je het niet te laten
Plaats reactie