welk van de 3?

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
er_win
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: di 17 augustus 2004, 21:15
Mijn mountainbike: GT

hallo, ik ben een beginner, gebruik de atb vooral op de weg en af en toe een keer in het bos.

wil niet teveel besteden en heb even een vraag:

welk van de 3 fietsen zouden jullie nemen en waarom?

de viper tr2
Afbeelding
Omschrijving:
2004 VIPER TR 2.0

SPECIFICATIES
>Frame: 7005 Aluminium met geïntegreerde balhoofdbuis, oversized onderbuis, Wishbone achterbrug en extra sterke dropouts
>Framekleur: blauwe poedercoating met zilver gespoten decals onder een blanke laklaag
>Voorvork: Manitou SIX, 80mm veerweg
>Balhoofd: Cane Creek VP-A42E
>Stuurpen: XTX, 100mm
>Stuur: FSA XC 180
>Grips: XTX
>Zadelpen: FSA SL 280, 27.2x350mm
>Zadel: XTX
>Crankset: Shimano FC-M340, 44/32/22T
>Derailleur achter: Shimano Deore
>Derailleur voor: Shimano Acera
>Cassete: Shimano HG 50, 11-30T, 8-speed
>Shifters: Shimano ST-EF35-8
>Remmen: Tektro V-brakes
>Remhendels: Shimano
>Velgen: Aluminium, 32 gaats
>Voornaaf: Formula 32 gaats
>Achternaaf: Shimano Alivio
>Banden: Continental Explorer 26x2.10
>Pedalen: Platforms.

GEOMETRIE 20 INCH
>Zitbuis C-T: 20 inch
>Zitbuis C-C: 17.5 inch
>Bovenbuis: 585mm (23 inch)
>Liggende achtervork: 425mm
>Balhoofdbuis: 123mm.

Adviesprijs
€ 536,00

Bike2Build Prijs € 429,00



de cube aim
Afbeelding
Omschrijving:
2004 CUBE AIM
>De beginners mountainbike!
>De voordeligste Cube mountainbike heeft krachtige remmen en een instelbare, verende voorvork
>Framekleur: Reflex rood poedercoating
>Gewicht: 12.9kg
>De beste mountainbike onder de €500!

S P E C I F I C A T I E S
>Frame: 7005 Aluminium
>Voorvork: RST Capa T4
>Balhoofd: Ritchey Logic geïntegreerd
>Stuur: Scape Rizer
>Stuurpen: Scape Alu Lite
>Grips: Profile
>Zadelpen: Scape Light
>Zadel: Scape Active 3
>Crankset: Shimano
>Bottom bracket: Shimano Cartridge
>Derailleur achter: Shimano Alivio
>Derailleur voor: Shimano Alivio