MTB voor mijn vrouw

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Hallo,

Ik ben dus op zoek naar een MTB voor mijn vrouw, ze zal wss max 1 per week gaan en wil er niet te veel geld aan uitgeven (liefst max 400). Ik wil geen "prut" in de schuur dus minimaal deore zal het moeten worden, ik ga dus voor een 2ehands. Ze is 1.75m (cube --> 18 inch?)
Nu zag ik onderstaande fietsen:
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... e=lr&pos=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Eigenaar heeft geen idee uit welk jaar en welke wielmaat dit is?? Ook niet welke type LTD...
Maar leek me niet al te duur, kan vast nog 50 euro af.
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... e=lr&pos=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ongeveer 4 jaar oud, moet denk ik voor 350 euro kunnen

Is dit wat of moet ik nog even verder kijken?
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

...
Laatst gewijzigd door George op za 27 augustus 2016, 23:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adviestopics zijn voor adviezen, geen handel buiten het verkoopdeel aub.
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Die eerste Cube ziet er goed uit, goede vork op lucht en qua eerste aanblik stuk beter onderhouden/ behandeld. Tandwielen zien er goed uit. Ik zou zeggen maak een proefrit, en bied 300 als hij goed fietst. Als je het bos in wilt, wel ff andere banden aanschaffen.. De 2e zou ik niet doen, is ook een stuk minder qua specs en ziet er ook uit alsof ie slecht behandeld is.
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Ik heb je een PB gestuurd.
Plaats reactie