Op zoek naar een mountainbike

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Bonnevent
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 13 augustus 2004, 14:09

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in het wereldje van de mountainbikers. Eigenlijk zit ik nog helemaal niet in het wereldje, maar ben ik me een beetje aan het orienteren.

De belangrijkste redenen om te gaan mountainbiken zijn voor mij de conditie (heuvels rijden in het mooie Limburg) en het daarbij behorende avontuur.

Wat ik op dit moment echter mis is een mountainbike. Omdat ik me nog aan het orienteren ben wil ik nog niet al te veel geld uitgeven aan een mountainbike. Ik zit te denken aan een bedrag tot 200 Euro.

Mijn vraag is nu of iemand een ander iemand kent of een adres kent waar ik een goeie mountainbike kan kopen tegen een redelijke prijs.

Alvast bedankt voor het lezen van het bericht en ik hoop wat van jullie te vernemen.

Groet,
Bonnevent
Everything has a beginning
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Bonnevent,

welkom hier.

Voor 200 Euro koop je geen fiets die Limburgse-heuvels-waardig is helaas.
Ik zou even doorsparen en vanaf een honderd of 5 eens rond gaan kijken voor een gebruikte MTB. Voor 500,- koop je eigenlijk ook niets nieuws wat redelijk duurzaam is...
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Bonnevent
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 13 augustus 2004, 14:09

Maar denk je dan dat er nergens iets van een mountainbike te vinden is tegen 200 euro. De mountainbike hoeft niet echt duurzaam te zijn.

Het gaat er gewoon om dat ik even kan kijken of het mountainbike me echt bevalt. De fiets hoeft geen full suspension te hebben, alleen voorvering is al genoeg.
Everything has a beginning
Gebruikersavatar