Korting op een tweedehands

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Airsquad
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 16 februari 2003, 18:57

Voor diegene die er verstand van hebben: hoeveel zouden jullie betalen voor een trek van 2001, waarvan de 2004-versie nu 999 euro kost. De 2001- versie kostte destijds ongeveer hetzelfde. Fiets lijkt niet al te veel gebruikt te zijn.
Marang
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 31 maart 2004, 08:25
Mijn mountainbike: Cannondale

Airsquad schreef:Voor diegene die er verstand van hebben: hoeveel zouden jullie betalen voor een trek van 2001, waarvan de 2004-versie nu 999 euro kost. De 2001- versie kostte destijds ongeveer hetzelfde. Fiets lijkt niet al te veel gebruikt te zijn.
400 - 500 euro ... dichter bij de 400 dan 500.
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Hangt natuurlijk van de staat af. Als er aan deze fiets in 3 jaar tijd niets vervangen is heb je grote kans dat tandwielen, cassette, ketting en meer draaiende delen aan vervanging toe zijn. Is de fiets in het bos gebruikt of als veredelde citybike?

Hoe er rekening mee als je bovengenoemde onderdelen moet vervangen je zo €150 euries verder bent.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Ik zou ook niet meer dan € 500,- bieden.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Plaats reactie