Autosleutels

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
G.Biesterbosch
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: wo 16 juni 2004, 22:01
Mijn mountainbike: Cube Reaction K4

Waar laten jullie je auto sleutels als je gaat fietsen???
Ik heb normaal gesproken een rugtas op waar ik alles in stop. Helaas was ik deze vergeten toen ik in appelscha ging fietsen, met het stomme gevolgd dat ik de kofferbak dichtgooi met daarin nog de sleutels.

Gelukkig had ik een automonteur bij me 8)
Lekker wonen op de veluwe met vrouwtje en kat.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

...aan de veters van je schoen vastmaken en tussen je 'lip' en veters stoppen, geen hele bos aanhangen :wink:
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

wat dacht ge van een sleuteltouwtje, die hang je netjes om je nek. Nergens last van.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Ik heb zo'n sleutel bij m'n auto waarbij bovenstaande methodes niet werken. Mijn oplossing (als ik al met de auto ergens heen ga om te fietsen) is of in het zakje van m'n fietsshirt (doe ik ook met de huissleutel, niet een hele sleutelbos dus) of in het zadeltasje.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

ik heb het altijd met de huissleutel en die doe ik gewoon in het zakje van mijn fietsshirt , als ik veterschoenen aan heb, gebruik ik ook geregeld de oplossing van Tanja.

Als hij echt nergens in kan (keer gehad met een wedstrijd), dan stop ik hem wel eens ergens in de wielkast van mijn auto...
Laatst gewijzigd door Marieke op vr 16 juli 2004, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Spook-E schreef:wat dacht ge van een sleuteltouwtje, die hang je netjes om je nek. Nergens last van.
hmmm...tot je op je borst klapt en je sleutel onfijn in je lijf gedrukt wordt (zelfs onder mijn bodyarmor doe ik dat ding niet om mijn nek). Plus het bungelt zo tijdens 't uphillen...
Marang
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 31 maart 2004, 08:25
Mijn mountainbike: Cannondale

auto gewoon niet op slot doen .. kans dat hij gejat wordt is vrij klein
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Marang schreef:auto gewoon niet op slot doen .. kans dat hij gejat wordt is vrij klein
...natuurlijk én de sleutels voor 't gemak maar meteen in het slot laten zitten...


:roll:
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Omdat ik medicijnen bij me moet hebben rijd ik zowiezo altijd met een Camelbag, daar gaan dus ook gewoon de autosleutels in.
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Bommie schreef:Omdat ik medicijnen bij me moet hebben rijd ik zowiezo altijd met een Camelbag, daar gaan dus ook gewoon de autosleutels in.
Dit is inderdaad een antwoord op zijn vraag. Maar of hij er iets mee op schiet?
Trainen is voor mensen zonder talent!
G.Biesterbosch
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: wo 16 juni 2004, 22:01
Mijn mountainbike: Cube Reaction K4

Tanja schreef:...aan de veters van je schoen vastmaken en tussen je 'lip' en veters stoppen, geen hele bos aanhangen :wink:
Dat ga ik dan eens vaker proberen. Helaas heb ik niet zo'n dunne sleutel maar dit is toch wel een goeie oplossing.
Lekker wonen op de veluwe met vrouwtje en kat.
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Onder je bumper stoppen, achter het klepje van je benzine dop. in je schokdemper leggen...

Kijk eens op die plekken van een auto bij windsurfers.
Succes gegerandeerd.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Reind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 4 juli 2004, 00:48
Mijn mountainbike: UMF Hardy 4

Gewoon in m'n zadeltasje samen met de foon en de (ik durf het bijna niet te zeggen) sigaretten :P (na 40km biken is een peukje ergens op een terras best lekker :P )
matthijs@dasher
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 13 juli 2004, 19:46
Mijn mountainbike: Batavus Dasher
Contacteer:

Reind schreef:(ik durf het bijna niet te zeggen) sigaretten :P (na 40km biken is een peukje ergens op een terras best lekker :P )
Ooh, een mederoker, je hebt 100% gelijk.
pZyteX
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: do 31 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Parkbike, Racelink en een Black Market MOB,

in de zak van me broek
Plaats reactie