Tweedehands kopen

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Tommyd
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 20:49

Hallo,
Ik volg al een tijdje de topics op dit forum. (ik wil zelf namelijk ook een mtb gaan aanschaffen) Mijn budget gaat tot ca. EUR 500,= Nu bevelen jullie aan om voor dat geld een goede 2e hands te kopen. Ik vraag me alleen af waar jullie die goede bikes vinden, op marktplaats en ebay etc is het vaak alleen maar crap. Help Oh Help.
ps: Die Cubes op de duitse sites is dat niet wat? die zijn ook 500-600 euries, jaargang maakt toch niet zo heel veel uit?
tnx Joost
joeym
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 27 april 2003, 21:41
Mijn mountainbike: commecal essence s, Fox Float 100rlt, fox float RL,Mavic Crossmax,Sram X0,Formula Pro, Race Face,FSA
Contacteer:

Als je een beetje zoekt dan vind je toch wel wat.
Dolleman heeft ook nog een bigfoot te koop als ik het goed heb.
Kijk maar eens in het te koop onderdeel.
ATX 830 bestuurder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 16:42
Mijn mountainbike: XTC TEAM HT/full XTR/Skareb Super/Mavic Crossmax/Ritchey WCS
Contacteer:

kijk eens op een 2dehands site. af en toe staat er een aantrekkelijke bike tussen voor jou budget.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

ATX 830 bestuurder schreef:kijk eens op een 2dehands site. af en toe staat er een aantrekkelijke bike tussen voor jou budget.
goh, dat we dáár nog niet op waren gekomen... (lees nou eerst eens voordat je post)
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Ha Tommyd,

D'r staat overal eigenlijk hoofdzakelijk crap! Met een beetje geduld en goed speurwerk vind je op al die sites soms best nog een juweeltje.

Met Cube zijn heel veel mensen heel erg gelukkig!
Plaats reactie