Giant mtb's?

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
leon23128
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 18 september 2015, 09:28

Hallo allemaal,

Als leek op het gebied van mtb'en, heb ik deze mtb op het oog:

http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bik ... 527/75943/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik kwam bij deze Giant uit, aangezien ik op het punt sta om een nieuwe Giant racefiets te kopen, en ik wellicht een aardige korting kan bedingen als ik ook gelijk een mtb er bij koop :-D

Specificaties lijken mij in orde voor een instap-mtb?

Ik hoor graag jullie mening(en).

Alvast bedankt!
massen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2127
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 09:34
Mijn mountainbike: Massi Team advanced

Voor instap is dit best wel een leuke fiets. De voorvork is er een met een veer en is redelijk zwaar.
Maar het is wel eentje die zijn werk gewoon goed doet. Verdere afmontage is ook best wel ok.
De meeste merken zijn nu bezig met het uitleveren van de 2016 modellen en is er behoorlijke korting te krijgen op de 2015 modellen.
hou hier ook rekening mee en maak er gebruik van.
Hier is de dezelfde giant bijvoorbeeld met een €100 korting te koop.
https://www.fietsenwinkel.nl/giant-talo ... 2015-heren" onclick="window.open(this.href);return false;
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Prima fiets hoor. En die 699, daar kan wel wat vanaf :wink:
leon23128
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 18 september 2015, 09:28

Dank voor de reacties! Het is inderdaad deze mtb geworden, met in totaal 330 euro aan korting (op twee fietsen).
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

leon23128 schreef:Dank voor de reacties! Het is inderdaad deze mtb geworden, met in totaal 330 euro aan korting (op twee fietsen).
Da's toch een leuke korting. Maar wat heb je er nou voor banden onder gekregen bij die mtb? Op de foto staan Rapid Robs en in de specs van de advertentie staat Smart Sams...
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

Fijne fietsen , vriend van me heeft t model van 2014 kunnen bemachtigen nagenoeg zelfde afmontage behalve de achterderrailleur veel plezier ermee
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
Plaats reactie