verbouwen van fiets

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
krakkie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 10 maart 2004, 16:49

hey ik heb een paar weken geleden een kyoso k6000 gehaald bij de halfords het is egt een top fiets ik ben trouwens ook nog nie zo lang aan het atb'enmaar ik wil het wel vol houden nou is me vragen zijn er dingen aan deze fiets wat ik egt moet vervangen door een iets betere of kan ik het eerst zo proberen en dan als het kapot gaat altrijd nog vervangen voor een betere
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Hey, welkom hiero.

Zou je om te beginnen alsjeblieft wat leestekens willen gebruiken? Maakt de boel iets leesbaarder en je komt niet zo hyperactief over. :roll:

Verder zou ik die Kyoso lekker afrijden en je geld ondertussen opsparen voor een nieuwe bike. Kyoso is leuk om mee te beginnen, maar het frame is niet echt de moeite waard om te gaan upgraden.
ATX 830 bestuurder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 16:42
Mijn mountainbike: XTC TEAM HT/full XTR/Skareb Super/Mavic Crossmax/Ritchey WCS
Contacteer:

als ik jouw was gewoon een euro'tje of 6 a 700 euro sparen en een leuke goede tweedehands kopen. dit is inderdaar niet de moeite waard.
Gebruikersavatar
atbspeedy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 21 november 2003, 08:38
Mijn mountainbike: Trek Superfly Elite SL

ATX 830 bestuurder schreef:als ik jouw was gewoon een euro'tje of 6 a 700 euro sparen en een leuke goede tweedehands kopen. dit is inderdaar niet de moeite waard.
Helemaal mee eens! :-q
SebaZ
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 15 juni 2003, 12:51
Mijn mountainbike: Cube LTD Team

Is het deze?

Afbeelding
# Wielen: 26 inch aluminium Airliner
# Versnellingen: Shimano 24 speed Acera
# Frame: Aluminium Scotchbride
# Voorvork: Suntour verend
# Remtype: Shimano V-brakes
# Stuurpen: Verstelbaar
# Gewicht: 15 kg


Ik ben het er mee eens dat je eerst deze maar moet afraggen en ondertussen sparen voor een nieuwe.
Wat je wel kan doen, wat niet zo duur is een andere derailleur erop zetten. Acera+offroad schakelt niet erg lekker.
Plaats reactie