Nieuwe MTB voor beginner +- 1000eu

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
JvZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 9 maart 2015, 22:02

ik heb zelf ook gezocht met eenzelfde budget in de omgeving Breda, ook bij Schietecat, Louis van Dijk, 1tje in Oosterhout en 1tje in Teteringen geweest, maar bij Martens in Rucphen werd ik het allerbest geholpen. 3x langsgeweest, 3x medewerkers gesproken die er verstand van hadden en helemaal niet opdringerig. ook bij het aanschaffen alles netjes opgemeten en ingesteld en er werd de tijd voor me genomen.

Ook advies gekregen waarom een bepaald duurder model bij een beginner waarschijnlijk neit merkbaar is en dus zonde van het geld. En een mooi voordeel is dat ze standaard al 10% korting geven op de adviesprijs :) zelf heb ik de Cube LTD pro en ben ik erg tevreden mee! 19 inch frame trouwens, ik ben zelf ook 1.80.

succes met testen :)
DuncanS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 23 juli 2015, 15:50
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 (2x10)

JvZ schreef:ik heb zelf ook gezocht met eenzelfde budget in de omgeving Breda, ook bij Schietecat, Louis van Dijk, 1tje in Oosterhout en 1tje in Teteringen geweest, maar bij Martens in Rucphen werd ik het allerbest geholpen. 3x langsgeweest, 3x medewerkers gesproken die er verstand van hadden en helemaal niet opdringerig. ook bij het aanschaffen alles netjes opgemeten en ingesteld en er werd de tijd voor me genomen.

Ook advies gekregen waarom een bepaald duurder model bij een beginner waarschijnlijk neit merkbaar is en dus zonde van het geld. En een mooi voordeel is dat ze standaard al 10% korting geven op de adviesprijs :) zelf heb ik de Cube LTD pro en ben ik erg tevreden mee! 19 inch frame trouwens, ik ben zelf ook 1.80.

succes met testen :)
Hey, dan kom je ook uit de buurt van Roosendaal/Breda? Keertje fietsen dan? Dan voel ik me minder opgelaten als ik weer aan het prutsen ben :lol: Ik heb mijn Cube LTD SL 29 ook 2 weken terug bij Martens gekocht. Ik heb daar ook een positief gevoel aan overgehouden: ze nemen echt de tijd, je kan alles vragen en je krijgt uitgebreid antwoord. Ze hebben trouwens ook een webshop met alle producten + actuele voorraad.

Ik ben trouwens ook 1.80, heb een 19" frame en 29" wielen.
"Soms betekent nóg sneller gaan juist dat je niet valt. Of niet natuurlijk..."
Alovenac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 29 juli 2015, 20:21

Ik heb gisteren de keuze moeten maken tussen de attention met 27.5 inch banden of de ltd pro. Ik ben zelf voor de eerste gegaan, deels doordat het ik het frame zelf net wat mooier vond.
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Dat was dan een attention sl neem ik aan?
Alovenac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 29 juli 2015, 20:21

niels.o schreef:Dat was dan een attention sl neem ik aan?
Jep, die van 699eu.
mcboogaard
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 29 juli 2015, 14:39
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 500
Contacteer:

Een attention of attention SL? Als de SL voor 699 was ben ik benieuwd waar ? ik kom de attention tegen voor 699 en de Sl voor 799.
Altijd leuk mountainbiken :-q
Alovenac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 29 juli 2015, 20:21

Gewoon de normale attention, ze hadden die alleen maar staan.
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Dat is ook een leuke fiets om mee te beginnen inderdaad geen topspul maar volstaat eerst prima
mcboogaard
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 29 juli 2015, 14:39
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 500
Contacteer:

Volgens mij ook prima fiets voor de eerste km. Veel veilige en leuke km gewenst.
Altijd leuk mountainbiken :-q
Plaats reactie