Rugzak

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
itsmario
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 20 maart 2015, 18:32

check mijn persoonlijke vergelijking in dit topic op pagina 3:
BerichtGeplaatst: zo 26 juli 2015, 19:07
ik ben wel een beginner, kom er net bij kijken
Borry
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 14 augustus 2015, 17:18
Mijn mountainbike: Devinci Atlas CF/ Trek Fuel ex 9

En hoe bevalt hij uiteindelijk? Nu je hem geprobeerd hebt?
itsmario
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 20 maart 2015, 18:32

prima, geen opmerkingen over, zit ook prima, voor mij op een MTB in ieder geval geen geprop meer in je tshirt en op je fietszonder tas.

heb het idee dat de tas technologisch verder is als ik met mijn rijtechniek haha
Borry
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 14 augustus 2015, 17:18
Mijn mountainbike: Devinci Atlas CF/ Trek Fuel ex 9

Vandaag heb ik de Osprey getest op de route Tecklenburg in Duitsland. Perfecte tas. Zit perfect. Waterzak werkt goed en voldoende ruimte in de tas
staal072
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 24 augustus 2014, 23:45
Mijn mountainbike: Trek Superfly 29"/ Gary F. Supercaliber 26"

Ik heb nu meer als een jaar de Deuter Race EXP air in gebruik. Ik heb er bij de Decathlon een losse drinkzak bij gekocht voor ongeveer 12 euro om uit te proberen. Deze lijkt niet erg duurzaam, ook is het mondstuk er tijdens het drinken al een paar keer afgegaan, dat is niet erg handig. Volgende wordt denk ik een van Deuter of Camelback of een ander merk dat er ook in past.
De Deuter is wel erg fijn. Vrije rug, van 12 liter kun je er met een rits 15 van maken, er zit een regenhoes bij en een netje voor bijv. je helm. Naar mijn idee een prima alternatief als 5-10 net te klein is.
Gebruikersavatar
Tacoos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Rumblefish Elite

Heeft iemand ervaring met deze Rugzak van de ANWB?
Is nu in de aanbieding voor leden.
Bernadictus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: di 18 maart 2014, 16:45
Mijn mountainbike: 2017 Giant Trance, 2014 Giant Defy

Ik kijk nu ook voor een grotere rugzakken. Voor lokale ritten gebruik ik een bidon en de 500' waterzak van Decathlon waar ik sleutels e.d. in opberg. Nu ik wat meer grote tochten wil gaan rijden wil ik ook wat meer spulletjes mee kunnen nemen (bi- en buba's, eten, wind/regenjack etc.). Nu heb ik een budget, maar moet ook nog nieuwe schoenen kopen, dus wil voor een kwartje ergens halverwege zitten ;) - zijn er goede tassen in de 40 tot max. 80 range, 15-20l met mogelijkheid voor een waterzak (heb zelf een 3l waterzak dus die hoeft er niet perse bij geleverd te zitten).
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Tacoos schreef:Heeft iemand ervaring met deze Rugzak van de ANWB?
Is nu in de aanbieding voor leden.
Voorzover ik zie heeft die rugzak geen vak voor een drinksysteem en dat is nou net een essentiële voorziening imo. Daarom zou ik 'm niet kopen (voor mtb-gebruik).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Tacoos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Rumblefish Elite

kermit schreef:
Tacoos schreef:Heeft iemand ervaring met deze Rugzak van de ANWB?
Is nu in de aanbieding voor leden.
Voorzover ik zie heeft die rugzak geen vak voor een drinksysteem en dat is nou net een essentiële voorziening imo. Daarom zou ik 'm niet kopen (voor mtb-gebruik).
Hmm, in de folder die ik thuis had staat op dezelfde pagina een waterzak, dus ik nam aan dat die met die rugzak gecombineerd kon worden.
Maar uit de info op de site blijkt dat niet inderdaad...En het foldertje is ondertussen bij het oud papier beland vrees ik.
Plaats reactie