Mul Zand

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Witte Biker
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 28 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Scale 900SL

Als je eventueel een lockout op je vork hebt zitten moet je eens proberen de vork vast te zetten in het mulle zand.
Vind hetzelf goed werken.
ATX 830 bestuurder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 16:42
Mijn mountainbike: XTC TEAM HT/full XTR/Skareb Super/Mavic Crossmax/Ritchey WCS
Contacteer:

Witte Biker schreef:Als je eventueel een lockout op je vork hebt zitten moet je eens proberen de vork vast te zetten in het mulle zand.
Vind hetzelf goed werken.
ik niet ik ga daardoor zwaarder omdat je voorvork altijd inveert over die heuveltjes waardoor je niet je voorband er door heen hoeft te drukken. zet je de lock out erop dan veert je vork niet meer waardoor je je voorwiel door het zand gaat drukken.
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

ATX 830 bestuurder schreef:
Witte Biker schreef:Als je eventueel een lockout op je vork hebt zitten moet je eens proberen de vork vast te zetten in het mulle zand.
Vind hetzelf goed werken.
ik niet ik ga daardoor zwaarder omdat je voorvork altijd inveert over die heuveltjes waardoor je niet je voorband er door heen hoeft te drukken. zet je de lock out erop dan veert je vork niet meer waardoor je je voorwiel door het zand gaat drukken.
Zorg dan dat je je gewicht een beetje van je voorwiel afhaalt door je gewicht naar achteren te verplaatsen, dan graaft je voorwiel zich iig niet zo diep in.
Plaats reactie