Wedstrijdvraagje

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Justme
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 23:28

Ik ben sinds december behoorlijk actief aan het mountainbiken en weg trainen en beschik over een vrij behoorlijke conditie. Nu zit ik er over na te denken een wedstrijd te gaan rijden in de heren Funn klasse alleen vroeg mij af hoe hoog dit niveau ligt en of dit voor mij haalbaar is.

Groeten Marius
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Gewoon inschrijven en rijden maar. Dan weet je het vanzelf.
In de funklasse zitten hele snelle jongens maar ook lieden die hooguit de helf van de gemiddelde snelheid halen van de winnaar.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Redfish
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 12:42
Mijn mountainbike: Scandium, XTR Disc, Reba Team Air, American Classic, Ritchey WCS, SLR TT, Thomson Elite
Contacteer:

Nou ik dacht eerst ook dat ik flink goed getraind was vorig jaar. Dus ik ook gaan kijken naar Jos feron cup. En Godsamme nog alle jassens nog an toe. Totaal onvergelijkbaar. Die kerels gingen zo hard. Dat was niet normaal. Bergop leek het alsof het gewoon vlak was zo hard gingen die. En berg af waren het ook maar leipkezen. En dan te bedenken dat Brentjens ze er ook nog eens uit rijdt.
Maja het gaat toch om de fun. En houd je ze niet bij, dan moet je gewoon meer trainen :P
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

in de fun rijd van alles.
Van de jongen uit de buurt die een leuk tochtje meedoet.... tot de half gesponsorde snelheidsduivels....

Gewoon meedoen dus, het went vanzelf
Plaats reactie