Fel Groen

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
stanley
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 3 juli 2002, 17:49
Mijn mountainbike: atx 840

fiets ziet er toch goed uit, kijk voor de rest van de spullen in het begin ook eens bij de aldi e.d.

Koop wel gelijk ff een goeie helm!

Have fun
More Mud, More Fun
bunnyhop
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 24 december 2003, 19:46

o das een prima fiets ben ik ook mee begonnen
een nitro toch?
bunnyhop hopping over everything bunnyhop
IvanV
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 24 maart 2004, 11:38
Mijn mountainbike: B1 Nitro, SRAM centera
Contacteer:

Yup Nitro,

hij bevalt goed, moet alleen nog ergens tijd vinden om hem echt uit te proberen.

Hij heeft SRAM centera afmontage. Ik geloof dat ik dan al bij de alternatievelingen behoor, haha.
ATX 830 bestuurder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 16:42
Mijn mountainbike: XTC TEAM HT/full XTR/Skareb Super/Mavic Crossmax/Ritchey WCS
Contacteer:

ik kan jammer genoed de foto niet zien maar het klinkt allemaal leuk en aardig. iig veel plezier heir op het forum en op de fiets natuurlijk :-q maar dat gaat allemaal wel lukken natuurlijk!

groetjes
Heleen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 4 februari 2004, 12:10

cb
Laatst gewijzigd door Heleen op di 27 januari 2009, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Heleen schreef:hoihoi ivan
ook welkom op t forum! ik kan de foto helaas ook neit zien, maar als ik dat zo hoor hier komt t wel goed lijkt me!
veel plezier :-q
hoihoi heleen

Topics kicken zuigt aarsch!

veel plezier
edelweiss
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 5 april 2004, 22:10
Mijn mountainbike: Scott Aspen met Judy TT, Deore + XT,XT V-brakes, en jawel een fietsbel ( een must op de veluwe)

Hoi IvanV,

Als je begint is zo`n goedkope bike nooit weggegooid geld. Stel nou dat het je toch niks lijkt? Jammerdan rammadan, bike bij het vuilnis of gewoon weer door verkopen. Ik ben zelf op een barreltje begonnen dat 180 euro heeft gekost. Een Trek 4300 als ik het nog goed herinner. Het frame was te lang(pijn in m`n rug) en door mijn toenemende verslaving werd het tijd om ergens anders naar uit te kijken.( barreltje weer verkocht voor 95 euro) Hiernaast staat het resultaat maar ik waarschuw je, het kan altijd beter,duurder,mooier enz. dus bedenk goed wat je met je bike wilt gaan doen en wat je ervan verwacht. Prijs kwaliteitverhouding e.d. vb. Je hebt niks aan supergave ( lees:dure) lichtgewicht spulletjes als je 1 of 2x in de week een lekker stuk gaat biken en al helemaal niet als je er vervolgens 2 afgeladen bidons aan hangt. Snap je? Heel erg veel fun met je bike en ik hoop dat het virus jou ook tepakken krijgt!!!

Groetjes Edelweiss.
I love BBB ( my Buddies, my Bike and my Beer)
Plaats reactie