Beter laat dan nooit (nOOb)......

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
robson
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 8900

Ahum, ik zie dat het hier een beetje het gebruik is om je als nieuweling ff voor te stellen. Dus dat wilde ik bij deze ook doen.... :oops:

Was me al druk in allerlei discussies aan het storten (ahum) elders op het forum (zit alweer bijna op 10 berichten gaat hard :wink:). Maar goed here goes:

Ik heet Robin Voogt en woon al mijn hele leven in Terheijden (da's vlak bij Breda). Biken (en fietsen in het algemeen) vind ik al jaren :-q . Heb een paar jaar niet gefietst omdat mijn vorige mtb gejat was, maar ben een jaar of vier geleden weer begonnen. Meestal fiets ik bij mij in de buurt op de Vrachelse Heide of Dorst, maar soms (ongeveer één keer per maand) ben ik ook in Drunen te vinden. Sow dat somt het wel zo'n beetje op..... :D

Grtz Robin
DL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00

Welkom, en mocht ik nog ooit naar Breda verhuizen, dan moet je me daar in die bossen eens rondleiden :wink:
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

welkom, heb jij veel last van gekapte bomen midden op de mooie paden en single-tracks op de vrachelse heide?
robson
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 8900

guido_gorisse schreef:welkom, heb jij veel last van gekapte bomen midden op de mooie paden en single-tracks op de vrachelse heide?
Hmmm, ja helaas wel....
Hoewel de route nu weer bijna helemaal 'vrij' is, al moet er dan wel flink geslalomd worden (maar dat vind ik ook wel wat hebben) :P
The_Black_Cobra
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 159
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 18:36
Mijn mountainbike: Specialized P2
Contacteer:

Welkom Robson ik hoop dat je het hier leuk
krijgt op dit forum :-q
ATX 830 bestuurder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 16:42
Mijn mountainbike: XTC TEAM HT/full XTR/Skareb Super/Mavic Crossmax/Ritchey WCS
Contacteer:

hey welkom hier op het forum je zal het hier vast naar je zin krijgen!
Plaats reactie