Kenosha

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Rakoe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 26 februari 2004, 16:51
Mijn mountainbike: Die moet er dus komen :)

Ello :o

Ik zoek nu al anderhalve dag naar de website van Kenosha. Ik heb namelijk een 2e hands Kenosha Booster op het oog. Hij ziet er gaaf uit, maar ik ben een leek en zie niet of het een "goede"' is.



Mijn vraag is:

*Heeft iemand ervaring met deze fiets of weet je er meer van?
*Weet iemand de nieuwprijs? ---> weet ik ondertussen €475
de vraagprijs is 199 euries
*Weet iemand de website van kenosha?

"Mods": Ik wist niet in welk draadje ik dit moest posten, dus is het de beginnershoek geworden. : Suprised :

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Rakoe op vr 27 februari 2004, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjef
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: do 30 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Cannondale Trigger / Orbea Rise
Contacteer:

Kenosha staat niet direct bekend om haar uitmuntende kwaliteit c.q. terreinwaardigheid.
Daar staat tegenover dat als je de fiets goedkoop genoeg kunt krijgen, je een redelijk goedkope kennismaking kunt maken met biken. En als het dan bevalt kun je altijd weer verder kijken.
Don't go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.

A. Einstein
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Inderdaad, voor 199, (of minder ;) ) kan je kijken of 't leuk is om door 't bos te crossen.
Wanneer je 't leuk vindt, dan niet te veel geld meer aan deze uitgeven(upgrade, reparatie), maar sparen voor iets beters.

Wanneer je nu al meer te besteden hebt, en zeker weet dat mtb'en jouw sport is, dan doe je er misschien beter aan uit te kijken naar een ander merk / type.