06-01-2013 - Holten - Beemd- en Bergtoer

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

angekimberly schreef:de "wedstrijd" fietsers ook een hekel aan!!! probeer ze altijd van het pad te drukken! Zijn ook vaak van die cycle crossers!
Hebben we hier dan niet te maken met de pot verwijt de ketel?


Zijn al die verschijnselen niet gewoon inherent aan in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk mensen met een zo groot mogelijke spreiding in 'kunnen' het bos in the sturen? En bovendien een grote spreiding in de beoordeling waar iets wel en waar iets niet kan...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
LOWLIFE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: do 17 november 2011, 13:56

cheeta schreef:
angekimberly schreef:de "wedstrijd" fietsers ook een hekel aan!!! probeer ze altijd van het pad te drukken! Zijn ook vaak van die cycle crossers!
Hebben we hier dan niet te maken met de pot verwijt de ketel?
Neeeee.
Wederom weer die lui met die kromme stuurtjes die zich niet in kunnen houden en te pas en te onpas overal maar inhalen en van een toertocht een wedstrijd maken.
Dit is niet de eerste keer dat ook ik me daar aan erger.
Rust kan je redden.
edwinbmc
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 18:29
Mijn mountainbike: bmc team elite xo

Ik heb de tocht ook gereden en vond deze super. vond alleen de extra lus die de 50 had niks aan was echt meters maken. Heb ook wel veel mensen ingehaald maar wel op een nette manier zo kan het dus ook.
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

ook weer thuis van een mooie tocht, heb erg genoten, wat een single tracks, dat zie je wel eens anders(lees minder).
Door materiaal pech van mijn fietsmaatje, heb ik een stuk terug moeten fietsen(de klim net na de koeien stal), jaja dat was ik tegen het verkeer in op een nette manier weer afgedaald, terug gefietst naar de start auto opgehaald, fiets opgeladen, mijn maatje een restaurant op gezocht en ik weer verder, weer door de stal, het voordeel is dan dat het een stuk rustiger is op de route, nadeel is dat je iets later komt en op de stop geen banaantje, koek of iets dergelijks meer is, de dweil bende en de fotograaf ook nergens meer te bekennen zijn, verder hulde aan de organisatie het is een hele mooie tocht en goed uitgepeild, je kan haast niet verdwalen een aanrader voor volgend jaar dan ben ik er weer bij,
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
Tank
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 17:23
Mijn mountainbike: Specialized Camber Expert Carbon 29

cheeta schreef:
angekimberly schreef:de "wedstrijd" fietsers ook een hekel aan!!! probeer ze altijd van het pad te drukken! Zijn ook vaak van die cycle crossers!
Hebben we hier dan niet te maken met de pot verwijt de ketel?


Zijn al die verschijnselen niet gewoon inherent aan in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk mensen met een zo groot mogelijke spreiding in 'kunnen' het bos in the sturen? En bovendien een grote spreiding in de beoordeling waar iets wel en waar iets niet kan...
Wat ik zelf prettig zou vinden is dat de start eindtijd wordt verlengd, als je 1 1/2 uur voor zo'n mooie tocht vanuit huis met de auto moet rijden, zou ik graag nog om 11 uur willen starten, dit betekent ook weer een iets grotere spreiding; dit heeft natuurlijk wel gevolgen voor de inzet van de vrijwilligers dit begrijp ik wel.
Everything you need. Nothing you don't. http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=98498
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

LOWLIFE schreef:
angekimberly schreef:de "wedstrijd" fietsers ook een hekel aan!!! probeer ze altijd van het pad te drukken! Zijn ook vaak van die cycle crossers!
Neeeee.
Wederom weer die lui met die kromme stuurtjes die zich niet in kunnen houden en te pas en te onpas overal maar inhalen en van een toertocht een wedstrijd maken.
Dit is niet de eerste keer dat ook ik me daar aan erger.
vraagje: hoe herken ik de wedstrijdrijder?? enkel aan z;n crossfiets of wellicht ook aan z'n Rabo bank pakkie??

trouwens, beetje wedstrijdrijder is allang weer op de weg aan het trainen.
Emil1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 23:27
Mijn mountainbike: Chinees met Ryde wielen en Sram XO

Heb vandaag de 50 km gefietst en heb er van genoten. Schitterende tocht en dito organisatie. Mijn complimenten daarvoor. Volgende keer ben ik zeker weer van de partij.
De meeste mensen weten het niet, maar je kunt ook dingen doen zonder het op facebook te zetten.
Rudizm
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: zo 14 oktober 2012, 23:29
Mijn mountainbike: Trek Superfly 8 2014

Vandaag met heel veel plezier de 40km tocht gereden. Heb er enorm van genoten. De paden waren erg leuk om te rijden en de organisatie was ook helemaal prima! Zeker een aanrader. Volgend jaar ben ik er weer bij! Bedankt!
Grand Moulin
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 4 januari 2010, 14:43

Sfeer impressie in de Oranjekoele met arbeidsvitaminen en muzikale doping https://www.facebook.com/photo.php?v=526672217351409" onclick="window.open(this.href);return false;
hagasan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 19 december 2005, 20:35
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI

Prima tocht, niks om over te klagen. Ben vroeg gestart en had het hele bos voor mij alleen :D van niemand last gehad.
Hondsrugbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 4 maart 2012, 21:37
Mijn mountainbike: een duutse fietse met grote wieln.
Contacteer:

Tank,
Ik moet ook anderhalf uur rijden, maar zou niet om 11.00 uur willen starten
Wij zorgen altijd dat we om 9.00 uur kunnen starten en als we door de drukte even moeten wachten is het niet anders.
Ik mag, ik hoef niet meer zo hard.
Hondsrugbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 4 maart 2012, 21:37
Mijn mountainbike: een duutse fietse met grote wieln.
Contacteer:

edwinbmc schreef:Ik heb de tocht ook gereden en vond deze super. vond alleen de extra lus die de 50 had niks aan was echt meters maken. Heb ook wel veel mensen ingehaald maar wel op een nette manier zo kan het dus ook.

Dan had je de 40 moeten doen (bij sommige mensen is het ook nooit goed)
Ik mag, ik hoef niet meer zo hard.
Hondsrugbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 4 maart 2012, 21:37
Mijn mountainbike: een duutse fietse met grote wieln.
Contacteer:

angekimberly schreef:de "wedstrijd" fietsers ook een hekel aan!!! probeer ze altijd van het pad te drukken! Zijn ook vaak van die cycle crossers!
Angekimbely:

Het waren niet alleen maar cycle crossers!


http://www.hondsrugbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik mag, ik hoef niet meer zo hard.
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Was inderdaad een super leuke tocht. Een erg leuke route met veel afwisseling zoals de motorcrossbaan en die kuil met dat dweilorkest achtige bandje. Maar dit was toch wel het hoogtepunt: http://youtu.be/lME2RTgN8_g" onclick="window.open(this.href);return false;. Volgend jaar weer!
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Hondsrugbiker schreef: En ja ik heb ook last gehad van die mannen die menen dat ze overal kunnen inhalen
een keer een schouderduwtje wil wel eens helpen.
http://www.hondsrugbikers" onclick="window.open(this.href);return false; Emmen.
:-q ; zodra er op een onmogelijke plek en/of manier geprobeerd wordt in te halen: ellebogen naar buiten, een beetje gaan slingeren en ze komen er echt niet langs.
Bovendien dient iedereen die wil passeren in een toertocht gewoon een bel op zijn fiets te hebben en die te gebruiken.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie