06-01-2013 - Holten - Beemd- en Bergtoer

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Grand Moulin schreef:Ook aandacht van het vakblad van de boeren "Vee en gewas" voor de Beemd- en Bergtoer. Zij richten, o.a. middels foto's, zondag a.s. hun aandacht op de doorkomst van de fietsers in de koeienstal van boer Schutte in de Beuseberg. Prachtig toch die goede samenwerking tussen de Wielervereniging Holten en al die land- en terreineigenaren!
Wat is de volgende nietstoevoegende mededeling als deze tocht wat naar beneden is gezakt op dit forum?
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Grand Moulin
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 4 januari 2010, 14:43

De fotograaf van http://beeldnieuws.nl/nu/" onclick="window.open(this.href);return false; (Petr Willemsen) staat zeer waarschijnlijk bij de zandafgraving achter de Canadese begraafplaats waar ook een dweilorkest zal optreden.
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Leuk man, ik ben er morgen ook. Hoelaat kan je inschrijven?
Grand Moulin
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 4 januari 2010, 14:43

Het inschrijfbureau opent om 8.15 uur.
Hondsrugbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 4 maart 2012, 21:37
Mijn mountainbike: een duutse fietse met grote wieln.
Contacteer:

Starten vanaf 9.00 uur toch.
Ik mag, ik hoef niet meer zo hard.
Grand Moulin
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 4 januari 2010, 14:43

Inderdaad starten tussen 9.00 en 10.30 uur. Maar in de regel gaan iets voor 9.00 uur de eerste fietsers altijd al van start. Onze pijlen- en linten uitzetters moeten echter nog wel even tijd hebben om het traject te controleren en te optimaliseren vanaf het moment dat het licht wordt.
Hondsrugbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 4 maart 2012, 21:37
Mijn mountainbike: een duutse fietse met grote wieln.
Contacteer:

Grand Moulin schreef:Inderdaad starten tussen 9.00 en 10.30 uur. Maar in de regel gaan iets voor 9.00 uur de eerste fietsers altijd al van start. Onze pijlen- en linten uitzetters moeten echter nog wel even tijd hebben om het traject te controleren en te optimaliseren vanaf het moment dat het licht wordt.


Oke , tot morgen.
Ik mag, ik hoef niet meer zo hard.
Grand Moulin
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 4 januari 2010, 14:43

Peter Willemsen van Beeldnieuws heeft zojuist bevestigd: Klaar om naar de Beemd en Berg toertocht van WVHolten te gaan. Zonder fiets maar met camera's ik sta in de Oranjekuil achter de Canadese begraafplaats.
Grand Moulin
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 4 januari 2010, 14:43

Een snelle telling zegt dat er vandaag zo'n 1560 fietsers hebben deelgenomen aan de Beemd- en Bergtoer van de Wielervereniging Holten. Alle fietsers bedankt voor jullie aanwezigheid!
Peter_Lammers
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 13:09
Mijn mountainbike: KTM Myroon Limited Edition 2014
Contacteer:

Wat een mooie tocht zeg! Dank aan de organisatie. Tot volgend jaar.
Meisjesvader van bijna 40 deelt zijn eigen ervaringen over het mountainbiken en alles wat hier bij komt kijken: https://www.facebook.com/meisjesvader" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.meisjesvader.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Supertocht, 50km gedaan. Mochten wel wat scanners bij dat wel, ook filefietsen was soms irri.

En wat heb ik me weer geergerd aan de "wedstrijd" fietsers.. Zit asovolk tussen.

Organisatie dank! Ook voor goede pijling :D
angekimberly
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 627
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 18:37

de "wedstrijd" fietsers ook een hekel aan!!! probeer ze altijd van het pad te drukken! Zijn ook vaak van die cycle crossers!
transphormer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: di 3 augustus 2010, 20:04

Man, man, wat had ik een beroerde dag!
Ondanks het afzien wel genoten van de mooie route
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

En wat heb ik me weer geergerd aan de "wedstrijd" fietsers.. Zit asovolk tussen
Je bedoeld de mislukte wedsrijdfietsers....waren ze maar zo als ze denken dat ze zijn, dan hadden we er geen last van gehad! Eigenlijk zijn ze ook wel een beetje zielig als je weet dat ze beter willen zijn dan ze kunnen toch?

Oplossing is deze mensen pas ruimte bieden als jij vindt dat het kan. Als we dat allemaal zo doen dan gaat deze groep mafkezen zich aan "ons" ergeren en hopelijk besluiten om óf eerder uit bed te gaan en voor de meute aan te rijden óf al helemaal niet meer mee te doen.
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
Hondsrugbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 4 maart 2012, 21:37
Mijn mountainbike: een duutse fietse met grote wieln.
Contacteer:

Mannen van de organisatie,
Wat was het weer een schitterende tocht, een pluim voor jullie allemaal. :-q
we hebben de 50 kilometer gedaan en nergens verkeerd gereden.

En ja ik heb ook last gehad van die mannen die menen dat ze overal kunnen inhalen
een keer een schouderduwtje wil wel eens helpen.

Dat een helm weer bittere noodzaak is heb ik vandaag weer gezien, teamgenoot keihard gevallen op volle snelheid
op een gravel pad en met gevolg een scheur in de helm van 10 cm en de knie kapot (wel de 50 uitgereden natuurlijk)

Helm was verplicht ,maar heb toch iemand gezien zonder helm.

http://www.hondsrugbikers" onclick="window.open(this.href);return false; Emmen.
Ik mag, ik hoef niet meer zo hard.
Plaats reactie