06-11-2010 Nunspeet, 5e Rabo Veldtoertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
jerry
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: wo 26 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic

SvdV schreef:[/quote]
Mochten er meer spectaculaire foto's zijn van modder en water tijdens deze tocht...Laat maar zien![/quote]


Hier staan ook nog wat water foto's tussen:http://picasaweb.google.com/bertie.duit ... 0759916562
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Volgende keer ga ik niet meer schamen om met een spatbord te fietsen :-q
Bij de eerste 300 meter leek het al alsof ik, en mijn mede fietsers, aan de dunne waren :o
B1885
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 22:51
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead Plus

Dus jij heb ook heel de dag met een buttplug van modder en zand rondgereden ?

Aparte ervaring, weer eens wat anders hé :bier:
RobSter schreef:Volgende keer ga ik niet meer schamen om met een spatbord te fietsen :-q
Bij de eerste 300 meter leek het al alsof ik, en mijn mede fietsers, aan de dunne waren :o
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

B1885 schreef:Dus jij heb ook heel de dag met een buttplug van modder en zand rondgereden ?

Aparte ervaring, weer eens wat anders hé :bier:
RobSter schreef:Volgende keer ga ik niet meer schamen om met een spatbord te fietsen :-q
Bij de eerste 300 meter leek het al alsof ik, en mijn mede fietsers, aan de dunne waren :o
Heb gelijk met mijn fiets mijn kleding schoongespoten . dit wou ik mijn wasmachine niet aandoen(daarna natuurlijk nog in de wasmachine)
er bleef maar modder uitkomen.
fiets clean en gesmeerd maar;
middenblad en ketting zijn nu wel overleden, zo wordt het wel een hele dure hobby.....
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

En ik wilde nog wel van de stempel 'MWF' af. :-{

Het bleef dit keer bij een setje rem blokjes.
Roppie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 2 maart 2009, 22:09
Mijn mountainbike: Liteville 301 Mk9, Xtrail XX1
Contacteer:

MWF? Mud Wresling Female of zo?
Raceteck
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: za 12 december 2009, 19:15

nou heb de 75 km ook gedaan en wel in een record tijd van 4:05 achumm.
maarja heb het in ieder geval gehaald.
wel remblokken voor en achter op gereden,helaas.

massol
alles geven.
Gebruikersavatar
SvdV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 1 februari 2004, 09:55
Mijn mountainbike: Merida Big Nine CF XT & Scott Spark RC900

jerry schreef: Hier staan ook nog wat water foto's tussen:http://picasaweb.google.com/bertie.duit ... 0759916562
Thanks! Daar zitten wel hele mooie plaatjes bij!
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Chris Cross schreef:Het was weet super qua sfeer en deelnemers!

Blij al die vermoeide lijven weer van een bouilonnetje te hebben voorzien: ondanks de omstandigheden bijna 1100 deelnemers. Hulde!!

Vanochtend de route zelf gereden; pittig!

Greetz,
Chris Cross

Hey Chris,

Jij bent dan ook de reden waarom ik zo snel mogelijk naar post 2 wil iedere keer.
Dankzij jouw glimlach en opbeurende woorden kan ik er weer tegenaan.

Alleen heb je helaas meer oog voor Gilda dan voor mij...

Guido
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Soundz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 15 april 2009, 22:40
Mijn mountainbike: Custom BeOne Raw Orange 2010, Custom Bulls Bushmaster 2010, Giant Composite 2 2012

Wat een blubzooi zeg van mij had het wel iets minder gemogen. Onderweg behoorlijk veel last van chainsuck gehad daarom de laatste 10 kilometer niet meer geschakeld. Verder prima geregeld allemaal!
Never give in,
Never give up,
Never back down!
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Soundz schreef:Wat een blubzooi zeg van mij had het wel iets minder gemogen. Onderweg behoorlijk veel last van chainsuck gehad daarom de laatste 10 kilometer niet meer geschakeld. Verder prima geregeld allemaal!
Normaal gesproken is het droger met deze tocht er is tussen 10mm en 20mm regen gevallen in de nacht van vrijdag op zaterdag.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Chris Cross
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: di 4 mei 2010, 16:38
Mijn mountainbike: Cannondale Flash F1

Globe schreef:
Chris Cross schreef:Het was weet super qua sfeer en deelnemers!

Blij al die vermoeide lijven weer van een bouilonnetje te hebben voorzien: ondanks de omstandigheden bijna 1100 deelnemers. Hulde!!

Vanochtend de route zelf gereden; pittig!

Greetz,
Chris Cross

Hey Chris,

Jij bent dan ook de reden waarom ik zo snel mogelijk naar post 2 wil iedere keer.
Dankzij jouw glimlach en opbeurende woorden kan ik er weer tegenaan.

Alleen heb je helaas meer oog voor Gilda dan voor mij...

Guido

Verschil moet er zijn............. :winkie:
Once a lefty, always a lefty
jerry
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: wo 26 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic

zwaantje schreef:
Soundz schreef:Wat een blubzooi zeg van mij had het wel iets minder gemogen. Onderweg behoorlijk veel last van chainsuck gehad daarom de laatste 10 kilometer niet meer geschakeld. Verder prima geregeld allemaal!
Normaal gesproken is het droger met deze tocht er is tussen 10mm en 20mm regen gevallen in de nacht van vrijdag op zaterdag.
Ik weet niet of je de 75km heb gereden bij de Hierdense Beek, maar hier zijn de lintjes vrijdagmiddag al opgehangen, toen waren de paden nog helemaal droog! Zaterdagochtend om 8.00-8.30 reden we weer de route om de borden optehangen en de lintjes te controleren, door de vele regen was de route op 3 punten onderwater komen te staan door het overstromen van de beek. Op het eerste punt zijn we er s'ochtends lopend door het bos langs gegaan, 2 uur later was hier al een mooi paadje. Het tweede stuk konden we echt niet meer door en hebben we de route veranderd.Bij het 3e stuk hebben we de beste route genomen om door de waterstroom te gaan, dat ging toen vrij gemakkelijk maar toen we 2 uur later de route controleerde was het water +/- 20cm gestegen. Dit gedeelte staat wel vaker onderwater, maar de snelheid waar het meegebeurde heeft ons wel verrast.
Laatst gewijzigd door jerry op ma 8 november 2010, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
bikerpapa
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: di 25 mei 2010, 10:29
Mijn mountainbike: Trek 9.9ssl en Garyfisher superfly 29"

een hele mooie tocht ondanks de modder was het toch wel genieten
op naar de volgende tocht
Mijn bike http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=77983" onclick="window.open(this.href);return false;
GaryFisher superfly 29"

Ik heb een zachte Garyfisher en een harde Lefty!
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

@jerry ik heb de 75Km niet gefietst maar wel de 50KM, maar de stuk lang de Hierdense beek ken ik wel.
Ik fiets meestal wat stroom opwaarts en daar stond een paar maanden ook zo hoog dat ik heb besloten om te keren.
Af gelopen zaterdag was wel extreem.
Ik heb vandaag langs de Hierdense beek gefietst Hij is denk ik 50cm gedaald de sporen dat tie hoog stond kun je nog zien en verder is alles weer begaanbaar.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Plaats reactie