13-11-2010 Wintertrio I Wageningen

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
dale c
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 832
Lid geworden op: vr 14 november 2008, 12:17
Mijn mountainbike: VS (29"steel, 26+alu), UK (700c steel, 29" steel)

13 november 2010 Wintertrio I

Startplaats: Clubhuis Toerclub Wageningen
adres: Nudepark 81, 6702 DP Wageningen

Afstand Vertrektijden Inschrijfgeld*
30 km 09:00 - 10:00 uur € 3,00
55 km 09:00 - 10:00 uur € 3,00
*Deelnemers, die geen lid zijn van de NTFU of KNWU betalen € 1,00 meer.

http://www.tcw79.nl/?q=content/wintertrio-i

"Zoals te doen gebruikelijk staan er ook deze winterperiode weer drie veldtoertochten op het programma van TCW. Deze veldtocht is de eerste van het zogenaamde Wageningen Winter Trio. Mountainbikeliefhebbers kunnen zich tussen 9.00 en 10.00 uur melden in het clubhuis van TCW, Nudepark 81, waar men zich kan inschrijven voor een rit over 30 of 55 km. De route is met markeringen uitgezet en voert over voornamelijk onverharde wegen.

De bosbeheerders van Oranje Nassau’s Oord, Gemeente Ede, Staatsbosbeheer, Landgoed Quadenoord en gemeente Renkum hebben hun medewerking verleend aan dit evenement, dat daardoor een zeer afwisselend en pittig parcours heeft gekregen. Bossen, landwegen, heuveltjes, zand, modder, het is allemaal aanwezig en het biedt eenieder de kans om zich eens lekker uit te leven op de tweewieler.

Voor de deelnemers aan de 55km-rit is er een rust- en stempelplaats ingericht in Wolfheze."
"Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee"

For Sale: (Hope , Salsa , Surly, SRAM, Shimano)
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

Hoe krijg je het voor elkaar om je bedrijvenpark deze naam te geven :lol:
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
dale c
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 832
Lid geworden op: vr 14 november 2008, 12:17
Mijn mountainbike: VS (29"steel, 26+alu), UK (700c steel, 29" steel)

well, go see and check it out...eheh.
Het is een leuk tochtje is mijn ervaring...beetje door de bossen crossen van Wageningen, Bennekom, Renkum.
"Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee"

For Sale: (Hope , Salsa , Surly, SRAM, Shimano)
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Idd leuk tochtje, heb hem ook al eerder gedaan.
Met een beetje geluk valt de modder hier relatief mee. Als ik de weersvoorspelling zo zie voor deze week zoek ik de tocht uit die waarschijnlijk het droogst zal liggen.
Bicycle, bicycle, bicycle
jcvandeweerd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 21 april 2010, 12:26
Mijn mountainbike: Kona Caldera

Is altijd leuk fietsen bij ons in de buurt. Al moet ik wel zeggen dat het de afgelopen 2 weken behoorlijk zwaar was door de regenval.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Zal dan dit weekend niet veel beter worden, gezien de vooruitzichten do-vrij-zat.
Bicycle, bicycle, bicycle
bertus35
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: do 7 januari 2010, 00:23
Mijn mountainbike: cube reaktion en een Giant xtc 27.5

Wij zijn er natuurlijk ook weer bij,hoop dat het een beetje mee valt met de regen,
ben alleen benieuwd of de tocht door gaat als de voorspelde wind uit komt.
lijkt me namelijk best wel spannend tussen al die rond vliegende takken :bier:
dale c
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 832
Lid geworden op: vr 14 november 2008, 12:17
Mijn mountainbike: VS (29"steel, 26+alu), UK (700c steel, 29" steel)

lekker tochtje hoor! de bossen bij Wageningen en Bennekom waren echt enorm muddy but hey...het heeft gelukkig niet geregend. Het bouillonnetje bij het Koetshuis deed in ieder geval een hoop goeds. Verder viel het me op dat het vrij rustig was. Prima gepijld!
"Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee"

For Sale: (Hope , Salsa , Surly, SRAM, Shimano)
jcvandeweerd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 21 april 2010, 12:26
Mijn mountainbike: Kona Caldera

Heb me ook prima vermaakt! Mooie route, ondanks dat ik daar bijna wekelijks rijd, toch nog nieuwe paden ontdekt. Goed georganiseerd, volgende keer ben ik er weer bij!
Trapperd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 3 juni 2005, 01:16
Mijn mountainbike: Fuel EX 9.9 / Ventana El Comandante 29er
Contacteer:

Uitpijling goed, weer was prima (droog)en was zwaarder dan verwacht met alle modder. Zat aan het eind er wel een beetje doorheen.
Ik rij door zon en door regen
Je komt me oOOoooOOooveral tegen
bertus35
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: do 7 januari 2010, 00:23
Mijn mountainbike: cube reaktion en een Giant xtc 27.5

Hulde aan de organisatie,route perfect gepijld
wintertrio 2 ben ik er weer bij
Plaats reactie