Zuidwolde (21 Januari)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Pedro Torres
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 22:39
Mijn mountainbike: Merida Matt's Comp.
Contacteer:

Ik denk dat ik zaterdag de toertocht van Zuidwolde maar pak.
Meestal wel een leuke tocht die het gebied doorkruist waar ook de twee vaste routes liggen. Zo zullen we wel de heuveltjes van Klein Zwitserland moeten bedwingen en zullen er veel technische passages door het bos zijn. Maar goed de belangrijkste reden dat ik voor deze route kies is dat ie lekker dicht bij is...... :-q

afstanden; 25/40
vertrek; tussen 09.00 - 10.00
waar; kantine ZKC, Zuideresweg
Cyb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: do 6 januari 2005, 22:19
Mijn mountainbike: Rose RM 29er : B1-Cyber : American Eagle SS

Vandaag Zuidwolde gereden, viel me eerlijk gezegd wat tegen. De route liep grotendeels over de vaste routes, misschien zijn de verdere mogelijkheden beperkt, maar voor de locals weinig nieuws. Men vroeg er 2,50 voor dus dat viel wel mee, halverwege kreeg je een mars of snickers. Drinken moest je echter weer betalen. Was je toch nog 3,50 tot 4 euro kwijt. Dat vind ik dan weer een beetje veel voor een vaste route. Volgend jaar ga ik toch maar eens elders kijken.
Erik
Pedro Torres
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 22:39
Mijn mountainbike: Merida Matt's Comp.
Contacteer:

Mee eens Cyb, mij viel het qua route uitzetten ook tegen. Meer dan 80 % over de vaste routes. Al waren die routes door de vele regenval wel heel zwaar deze keer!
Moest 3.50 betalen en zag al dat je moest betalen voor je drinken in die kantine, ben toen meteen de deur weer uitgelopen, dus een mars of snickers heb ik niet gezien. Volgend jaar kies ik dus ook voor een andere tocht. Wel jammer voor de tochten in deze buurt, want bij die van de Wijk kreeg je ook alleen maar een mars mee........
Gelukkig is havelte vaak stukken beter.
Plaats reactie