15 januari Rhenoy (Betuwe)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
heuvelrugmtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 306
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 20:56

Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

ik vrees voor een te hoog "veldrij-gehalte" dus ik verwacht weinig reactie's :-?

terwijl het prachtig moet zijn om over boerenlanderijen te mogen fietsen waar je anders nooit mag fietsen :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Werner
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 1 november 2004, 12:58
Mijn mountainbike: Cannondale

Natuurlijk moet je hier geen mountains verwachten... maar kun je dat uberhaupt in Nederland?
Het is een leuke tocht door fruitgaarden en niet te vergeten over het landgoed marienweerdt. Tel daarbij nog eens de leuke sfeer op: conclusie: KOMEN ! :-q
niet zeiken, trappen!
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Werner schreef:Natuurlijk moet je hier geen mountains verwachten... maar kun je dat uberhaupt in Nederland?
Hallo dit is een mountainbike forum met 5935 mountainbikers. Ik neem aan dat er dan wel een paar mensen zijn die in NL mountainbiken :-q Dus ik zeg JAA dat je in NL kunt mountinbiken :tong

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
fearless
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 25 september 2005, 16:39
Mijn mountainbike: TREK 4500,SPECIALIZED hardrock,zelfbouwprojectje

Vandaag de "tocht der tochten" gereden,heb nog even getwijfeld of ik naar Etten-leur zou gaan, maar toch voor Rhenoy gekozen.
Ik was de 397-ste inschrijver en met de deelnemers na mij zou dat volgens de organisatie meer zijn dan voorgaande jaren.

Had me er niet veel van voorgesteld omdat het vrij vlak zou zijn. Onderweg besloten om maar 35 km. te fietsen i.p.v. de 45 km., heb met een gem. van 21.6 gereden.
mijn gem. had nog hoger kunnen zijn als ik in 't begin niet in druk verkeer was terecht gekomen. Toen ik de grootste drukte voorbij was kon het tempo omhoog, maar bij de "hel van Rhenoy"(de org. had her en der borden geplaatst zoals, kluunweg,modderpad, e.d.) ging het mis en kwam ik met een voet in het ijs terecht en heb ik de rest van de tocht met een half bevroren voet verder af moeten leggen.

Al met al een leuke tocht, goed georganiseerd en ondanks dat 't idd vrij vlak was, wel leuk om door de boomgaarden te biken :-q .
heuvelrugmtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 306
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 20:56

@ Mijn gem. had nog hoger kunnen zijn ?????
@ Onderweg besloten om maar 35 km. te fietsen i.p.v. de 45 km. ?????

Prima TOERtocht dit jaar.
Met heen en terug rit 80 km !

Door de vorst harde ondergrond, wel veel sporen en ribbels.
Afwisseling van boomgaarden, dijkjes, weilanden en asfalt.
En een prachtig winterzonnetje.

De fotoos
http://www.wielerronderhenoy.nl/
jeek
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 13 februari 2005, 14:37
Mijn mountainbike: IDworx DD
Contacteer:

vooral wegblijven volgend jaar...
dan blijft het lekker rustig!

Was erg leuk om eens zo'n kleine tocht te rijden:
- zonder files her en der!
- leuk landschap!
- prima sfeer!
Experiment with your bike to get the best biking experience!
Plaats reactie