8 januari in Asten

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Zondag is er hier in Asten weer de jaarlijkse toertocht. Deze is voor nederlandse begrippen zeker de moeite waard. Veel single-tracks met redelijk wat kleine hoogte verschillen met veel wendingen.

Naar mijn ervaring voor Brabant een zeer leuk gebied op te mtb-en. 30 en 45 km geloof ik.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

Ik ben zeer waarschijnlijk aanwezig , komen met een groep PPP'ers de tocht rijden. Toerit met de fiets , is maar 8 km fietsen en soms pikken we de tocht ondertussen op . Het zal de 45 km versie worden.
it ain't what you do it's the way that you do it
hanzl
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 12 december 2005, 21:58
Mijn mountainbike: giant xtc/ scott scale 30

Het is idd 30 en 45 km. Ik pijl de route uit<met anderen natuurlijk> dit jaar een gedeeltelijk nieuw parcours, In de pauze weer brood met zult en na afloop erwtensoep! :-D c you !
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

Heb een klein stukje al gehad , ik kan er ook niks aan doen dat ze stukjes van de vaste route van Liessel gebruiken. Het was hooguit iets meer dan 1 kilometer.

Tot morgen.
it ain't what you do it's the way that you do it
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Tot morgen vroeg
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Net 55 km op de teller staan. De tocht was zoals verwacht, prima dus :-q .
Ik snap alleen niet waarom ze toch altijd alleen die boterhammen met zult serveren. :~
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

byorka schreef:Net 55 km op de teller staan. De tocht was zoals verwacht, prima dus :-q .
Ik snap alleen niet waarom ze toch altijd alleen die boterhammen met zult serveren. :~
Ik ook niet , misschien plaatselijk sponsor die zult aan de man wil bregngen. Erwtensoep was er na afloop in de startlocatie. Ik had er 67 km opzitten , 47 km tocht en 2 x 10 km voor het erheen en terug fietsen naar huis. Weer eens wat stukken terug gezien rond het Ei van Ommel , het was goed te doen allemaal alleen die motorlucht op de Galgenberg was niet echt gezond.
it ain't what you do it's the way that you do it
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

whocares schreef:
byorka schreef:Net 55 km op de teller staan. De tocht was zoals verwacht, prima dus :-q .
Ik snap alleen niet waarom ze toch altijd alleen die boterhammen met zult serveren. :~
Ik ook niet , misschien plaatselijk sponsor die zult aan de man wil bregngen. Erwtensoep was er na afloop in de startlocatie. Ik had er 67 km opzitten , 47 km tocht en 2 x 10 km voor het erheen en terug fietsen naar huis. Weer eens wat stukken terug gezien rond het Ei van Ommel , het was goed te doen allemaal alleen die motorlucht op de Galgenberg was niet echt gezond.
Who cares? :wink:
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Willie de Beul
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 17:47
Mijn mountainbike: Focus Black Forest

Ik heb deze tocht ook gefietst gisteren, maar ik vond dat er vrij veel stukken over de verharde weg gingen. Zo staat me van vorig jaar bij dat er toen veel minder over de weg is gereden. Dat wil overigens niet zeggen dat ik het gisteren niet leuk heb gevonden. Nu moet ik ook zegen dat ik nog niet veel andere tochten heb gereden op de de MTB en dus alleen kan vergelijken met de tocht van vorig jaar.
Plaats reactie