Zondag Boekel of Veldhoven?

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

greenbiker schreef:Ja dat is 'm. Ben jij er wel bekend mee? en fiets je 'm ook? Ben eigenlijk wel benieuwd :-q
Nee , ik ben niet bekend met de route. Alleen had ik de website al via MTBroutes.nl gevonden.
it ain't what you do it's the way that you do it
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

En nu ga ik me aankleden om naar Leontien van Moorsel dorp te gaan. 40 km's , en hopelijk blijft het droog. :wink:
it ain't what you do it's the way that you do it
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Boekel was best aardig. De ruststop heb ik overgeslagen want die vond ik niet nodig. Verder heb ik nog iemand met zijn fiets in die brede sloot met water zien liggen. That keeps te spirit alive :-q Al met al goed voor 95 km en daarna een lekkere en verdiende (en zeker ook nodig) douche. Volgende week St Anthonius en dan naar Swalmen :-q :-q .
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

Ik had 44 km op de teller ( tocht zou 40 km zijn ) . Het ging redelijk , kreeg last van mijn rechter onderrug wat niet meewerkt om goed door te kunnen fietsen. Benen waren niet slecht alleen kon ik de rug niet gebruiken.
Uiteindelijk 44 km in 2u en 14m >> 19,7 km/u , had iets meer ingezeten maar 3 weken rust was misschien net iets te veel.

Volgende week waarschijnlijk ook St Antonis , maar op de 18de is er een in Deurne TWC De Wekkers.

Hopelijk gaat de volgende periode beter dan die van vorig jaar , want daarna ben ik pas in Mei weer op mijn oude niveau teruggekomen. Ben begin Januari 11 dagen ziek geweest en daarna pas na 11 dagen weer eens op de fiets gaan zitten , maar begin Februari ben ik weer 5 dagen ziek geweest . dit heeft me een heel eind teruggeworpen in mijn conditieniveau. Dit merkte ik aan mijn hartslag in rust >> dik in de 80 , die is voor mij normaal 64 . ( 110 kg )
it ain't what you do it's the way that you do it
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4155
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 22:39

Vandaag ook boekel gefietst 2uur en 2 min over de 44 km gedaan.
Naderhand vond ik het eigenlijk toch wel jammer dat ik er niet gewoon naartoe gefietst had ipv met de auto. Was nog niet echt moe toen ik thuis was.
Overigens had ik me veel te warm aangekleed, had me er toch vies op verkeken dat het zo warm was vandaag.

St. anthonis is mijn thuis baantje. Komen 500meter van mijn huis af. :-q

Alleen jammer dat we s'middags gaan snowboarden en aangezien dat meestal ook veel energie kost in de bovenbeentjes denk ik er toch aan om hem stiekem alvast zaterdag te fietsen :tong .

18e wordt het wanroij voor mij.
greenbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 maart 2002, 02:00

Ben in Veldhoven geweest en zeker geen spijt. Typische kempentocht met veel bos en single tracs en zeer goed georganiseerd.
Ik ken de omgeving en ik moet zeggen vwb de vaste route wederom een mooie aanwinst in on ATB aanbod.
wie z'n fiets lief heeft, trapt erop
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Boekel was inderdaad wel aardig. Al heb ik vandaag toch iets ergs gehoord. Er zou een man gevallen zijn en die bleef stil op de grond liggen. Hoe het met deze man af is gelopen is mij nog niet bekend..... :-{

Volgende week maar is naar St. Anthonis. Die beviel me de vorige keren wel erg goed :-q

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Plaats reactie