Oldenzaal 20 November

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
The Duke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 308
Lid geworden op: do 28 juli 2005, 19:11

Deze zondag is in Oldenzaal een toertocht.

Voor meer informatie: http://www.wtcg.nl/index.php?subaction= ... m=&ucat=1&

Nu ben ik wel benieuwd wie er van het forum allemaal meerijden en welke afstand, misschien kunnen we iets afspreken? (om te fietsen he :wink: ).

Ik ben er zelf dus sowieso, en Thijs volgens mij ook ?!
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Joah, volgens mij was het plan dat we die samen gingen fietsen?

Iig waarschijnlijk veel bekende paden:
www.wtgc.nl schreef:De 50 km toerfietsers maken, na de pauze nog een lus door het Haagse Bos, het Snippert, Duivelshofbos, Paasberg en Egheria .
Beetje jammer dat het niet echt ver is, na de tijd nog maar een paar rondjes Hulsbeek erbij...:-q (Meer geinteresseerden? :-D)
Mmie66
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 20:05
Mijn mountainbike: TREK 8500 met SID-je

niet echt ver.... :-{ :-{

met heen en terug fietsen toch 80km.
ach voor die jeugd van tegenwoordig een eitje natuurlijk, maar ik vind het ver zat voor de zondagochend :oops: .

ik rij wel mee...... de eerste km's in elk geval :-)

CU zondag misschien wel..... bij mooi weer, anders ga ik de TAcx maar weer eens gebruiken na 4 maanden stof vangen
always busy doing something close to nothing

\\\///
-o-o-
. V
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Mmie66 schreef:met heen en terug fietsen toch 80km.
Precies, daarom een paar rondjes Hulsbeek erbij... :wink: :D

PB maar even hoe laat je van plan bent te gaan, dan kunnen we samen richting Oldenzaal fietsen... Aangenomen dat je over de Oldenzaalse straat gaat? :-q
Mmie66
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 20:05
Mijn mountainbike: TREK 8500 met SID-je

hangt van rest van de MTB-familie af.

als die met de oto uit haaksbergen komen, gooi ik hem achterop en kan daarna nog wel even spelen op het hulsbeek. :-)
fiets ik wel terug. (jaja een echte bikkel! :-{ :tong )

ik mail vanavond nog wel. verrekte koud trouwens :bier: mooi antivries-weer
always busy doing something close to nothing

\\\///
-o-o-
. V
The Duke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 308
Lid geworden op: do 28 juli 2005, 19:11

We zullen zien!
Zou het wel tof vinden als je de bikkel uit ging hangen :tong .
Half-tien lijkt mij trouwens een mooie tijd om af te spreken (bij het owc dan he).
The GIANT Men
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 790
Lid geworden op: di 30 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Giant NRS Composite 1 carbon
Contacteer:

Wat kan ik verwachte bij deze toertocht. Singel track Hoogte en wat al nog meer. Wil hem waarschijnlijk rijden. alvast dank voor de evt info :-q
The Duke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 308
Lid geworden op: do 28 juli 2005, 19:11

The GIANT Men schreef:Wat kan ik verwachte bij deze toertocht. Singel track Hoogte en wat al nog meer. Wil hem waarschijnlijk rijden. alvast dank voor de evt info :-q
Eerste paar kilometer op het Hulsbeek is sowieso singletrack, ook op de tankenberg (Egheria) zullen nog wat Singletracks liggen. Op de Tankenberg zul je vooral korte en vrij steile klimmetjes krijgen.
Wat je in het Haagse bos enzo. kunt verwachten weet ik ook niet, maar ik denk standaard paden met af en toe Singletracks en niet teveel hoogteverschil.
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

The GIANT Men schreef:Wat kan ik verwachte bij deze toertocht. Singel track Hoogte en wat al nog meer. Wil hem waarschijnlijk rijden. alvast dank voor de evt info :-q
VELDTOERTOCHT DOOR DE NATUURLIJKE OMGEVING VAN OLDENZAAL

OLDENZAAL – De Oldenzaalse Wielerclub (OWC) houdt op zondag 20 november een veldtoertocht voor mountainbikers, bezitters van een hybridefiets of een crossfiets door het prachtige gebied rondom Oldenzaal. Ook dit jaar is er weer een gedeelte van het ATB-parcours in de route opgenomen. Na het Hulsbeek gaan de deelnemers via ’t Holthuys en de Lonnekerberg naar het Haagse Bos, waar de verzorging is. De 35 km rijders vervolgen hun weg via de Judithhoeve richting het Boerskotten om zich op Egheria weer aan te sluiten bij 50 km rijders. De 50 km toerfietsers maken, na de pauze nog een lus door het Haagse Bos, het Snippert, Duivelshofbos, Paasberg en Egheria .

De deelnemers ontvangen na de tocht een heerlijk bord goulashsoep.
Tevens is er gelegenheid om de fiets af te spuiten en zich te douchen.

Deze (uitgepijlde) pittige tocht met de nodige ‘beklimmingen’ gaat over goed begaanbare wegen en is in nauw overleg met de Natuurbeheerders samengesteld en valt onder de gedragsregels van de NTFU, welke bij inschrijving verstrekt worden.

De start is bij het clubgebouw van de OWC aan de Oude Almeloseweg 1 te Oldenzaal.
Men kan vertrekken tussen 09.00 uur en 10.00 uur.

Vele vrijwilligers zullen ervoor zorgen dat de tocht zo goed en veilig mogelijk verloopt.
De deelnemer (fietsen op eigen risico) kan hier zelf ook aan bijdragen door een valhelm te dragen en zich bij het oversteken en passeren attent en volgens de (verkeers)regels en normen te gedragen.
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Ik heb met The Duke om 9 uur bij die rotonde vlakbij de kartbaan afgesproken... Iedereen die wil kan natuurlijk met ons meefietsen, maar laat het me dan wel even weten. Ik zal morgen voor ik weg ga het forum nog wel even checken.

Verder rij ik in een Ten Tusscher teamshirt, als je me tegen komt spreek me dan even aan... :wink:
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Leuk tochtje, jammer dat het eigenlijk allemaal bekend terrein was, maargoed dat was te verwachten... :-D
The Duke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 308
Lid geworden op: do 28 juli 2005, 19:11

Thijsje schreef:Leuk tochtje, jammer dat het eigenlijk allemaal bekend terrein was, maargoed dat was te verwachten... :-D
^ Wat hij zei! :-D
Mark 69
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 3 oktober 2005, 13:11
Mijn mountainbike: Scott Genius MC-50 / Scott CR1 Team
Contacteer:

Heb de tocht ook gefietst. Ben vanuit Haaksbergen op de fiets gekomen, heb daarna de 50 km gefietst en ben vervolgens weer naar Haaksbergen gefietst. Toch zo'n 90 km 'tjes gemaakt...
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Nice, ik moest het met 70 km doen (Lonneker).
Plaats reactie