Luijksgestel of Alphen op 13 november?

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
berry
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 19:10

Op 13 november is er zowel in Luijksgestel als in Alphen een tourtocht. Kan iemand me adviseren welke ik zou moeten gaan rijden, want ik heb ze allebei nog nooit gedaan.

Met behulp van de zoekfunctie kwam ik eigenlijk niet verder dan dat Alphen op zich een mooie tocht is, maar vreselijk druk (bijna 2000 man had ik ergens gelezen bij een tochtje......) en in dat geval ben ik toch geneigd om naar Luijksgestel uit te wijken want een beetje filerijden...... tsja... dat doe ik door de week al genoeg op het asfalt :cry: .

Alvast bedankt!
markie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 29 mei 2005, 16:18
Mijn mountainbike: Merida Matts Special Edition 2004

Ik ga morgen Alphen doen. Nog niet eerder gedaan, maar inderdaad vanwege de fantastische verhalen over deze tocht ga ik 'm eens doen.

Dezelfde verhalen vertellen helaas ook dat het altijd ontzettend druk is :-{. Kijk maar eens naar de zeer ruime starttijd tussen 8.00 en 10.30, dat zie je haast nergens!

Dus tja... wil je de drukte ontwijken, dan zou ik voor die andere kiezen. Maar daardoor loop je dus een mooie tocht mis... En filerijden in een toertocht komt toch wel vaker voor? Alleen misschien niet zo erg als in Alphen :D
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

ik heb vorig jaar Alphen gereden en redelijk laat gestart (volgens mij 10 uur) en kan me niet herinneren dat ik ergens file heb gereden. Het was allemaal goed te doen hoor.
Slick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 277
Lid geworden op: di 18 februari 2003, 22:09
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon 2004
Contacteer:

Ik ga morgen ook Alphen rijden. Het schijnt echt een hele mooie tocht te zijn omdat bossen zijn opengesteld die anders voor mountainbikers niet toegankelijk zijn.
Ooit een normaal mens ontmoet? .................
.................................en beviel het?
jurgen
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 26 november 2003, 20:54
Mijn mountainbike: Cannondale Terra / Scalpel / 29er

Gewoon Alphen doen. Het is wat drukker, maar wel een mooie tocht. In de omgeving van Luykgestel wordt om de paar weken wel iets georganiseerd. Ik ben morgen in Alphen en start om negen uur.
ghostb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: do 18 maart 2004, 23:54
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper pro 2005

Zeeland!
Als God gewild had dat wij gingen lopen, had Hij ons het wiel niet laten uitvinden.
klein prupke
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: di 29 maart 2005, 22:03
Mijn mountainbike: specializedepic marathon m5/ridleycobra en carbon checker pig titanium

jaaaaaaah zeeland :-q :-q
achter mooie vrouwen aan biken
jump the place to be
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

in zeeland stinkt het naar vis
berry
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 19:10

Ik hou niet van de provincie Zeeland en het dorp Zeeland vind ik om te atb'en ook al niks. Zo, daar zijn we snel mee klaar :D .

Voor de rest: Bedankt voor de fantastische adviezen om toch maar naar Alphen te gaan. Ik ben om half negen gestart en het was gewoon helemaal te gek!
Plaats reactie