Toertocht Soest 12 November

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
arnoudr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 341
Lid geworden op: ma 19 september 2005, 16:30
Mijn mountainbike: Specialized Carbon HT
Contacteer:

Net de 45 km gereden in Soest. Ik zal wel een zeikerd zijn, maar toch even dit:

Is het teveel gevraagd om wat te drinken en te eten weg te geven onderweg? Hierbij tel ik het gesponsorde drankje net voor het eind even niet mee... Deze tocht staat aangeschreven als een tocht met 2 sterren, dan mag je dit toch gewoon verwachten? Waarschijnlijk zijn deze sterren uitgedeeld omdat de organisatie het NTFU handboek heeft doorgelezen. Ik zie namelijk echt geen verschil met bijvoorbeeld Apeldoorn 3 weken geleden, toch heeft die toch geen 2 sterren (toch?)

Douches: Hartstikke leuk, maar ik heb liever een kopje thee en een krentenbol onderweg..

Fietsafspuitplaats: Idem, maar ik zie liever een bewaakte fietsenstalling...

Verder overigens genoten van de prachtige route! Misschien was het idee om de lage vuursche route tegen de richting in te rijden niet zo slim, en wel heel erg modderig, maar goed.. Heerlijk gefietst!

Arnoud
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

het was voor mij een complete verassing eens een gesponsord drankje te krijgen, dit was voorheen nooit. Goed genoten van de route en veel leuke nieuwe stukken in het begin. De vaste route op het einde hoefde van mij ook niet en ben toen afgebogen naar huis. Uiteindelijk 60km op de teller en vond het wel mooi geweest.

De verzorgingspost stond inderdaad op een verkeerde plek echter denk ik dat hier zowel de 20/30 als 40 km voorbij komen en er dus voor iedere afstand een drankje voorhanden is.

De sterren van de NTFU worden uitgedeeld op basis van aantrekkelijkheid van de route, niet of er een afspuitplaats o.i.d. is. We komen immers om te fietsen, de rest interesseert mij in ieder geval geen ruk.
fletcher
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 22:48
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper Comp Carbon HT 2013

Heb deze tocht ook gereden (45 km), route lag er best wel goed bij na al die dagen regen (op 1 punt na). Leuke singletracks en omgeving. Was zeker wel de moeite waard.

Gesponsord drankje uigedeeld? :~ ben ik niet tegengekomen. Kwam wel langs een 'controle' post en een verzorgingspost waar limo en een appel werden uitgedeeld.
Cycloscrossertje
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 29 januari 2005, 18:21

Ook de 45 km op m'n veldrijder gereden. Leuke tocht door bekend terrein dat door m'n snelheid toch verrassend bleef.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

fletcher schreef:Gesponsord drankje uigedeeld? :~
fletcher schreef:een verzorgingspost waar limo en een appel werden uitgedeeld.
You do the math...

Oh ja, EAS limo?
fletcher
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 22:48
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper Comp Carbon HT 2013

Spook-E schreef:
fletcher schreef:Gesponsord drankje uigedeeld? :~
fletcher schreef:een verzorgingspost waar limo en een appel werden uitgedeeld.
You do the math...

Oh ja, EAS limo?
Stond er dan wat op die bekertjes? Helemaal niet op gelet :lol:
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

fletcher schreef:
Spook-E schreef: You do the math...

Oh ja, EAS limo?
Stond er dan wat op die bekertjes? Helemaal niet op gelet :lol:
En misschien ook wel op die spandoeken die er hingen... :tong
Eddy the Eagle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: za 13 november 2004, 16:39
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 8 2007

Ik vond het ook weer een leuke tocht. Ook de modder viel mij heel erg mee. Heb wel eens de lage vuursche route gereden (andere gedeeltes dan die nu in de route zaten) waarbij het veel erger was.

Ik heb de smaak weer te pakken, zondag naar Driebergen en volgende week maar naar Apeldoorn.
Plaats reactie