Helmond/Stiphout zondag 13 november

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Ik denk dat mijn maatje ook wel blij was met zijn helm. Al stond hij maar beteuterd naar zijn "trots" te kijken. Het zal wel een verzekering/aansprakelijkheids gevalletje worden. Gelukkig heeft hij zelf niets.!
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Trappe Matje
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:15
Mijn mountainbike: Trek 8000

B@rt schreef:Volgende week maar is in Aarle Rixel gaan kijken wat daar te doen is :tong

Bart
In een woord SAAI! :-{

Voor de pauze was het helemaal niks als rechtdoor of verharde weg. Zat op een gemiddelde van meer dan 25. Na de pauze iets beter maar niets verrassends of leuks in deze tocht. Niet waard om je fiets vuil voor te maken. Mij zullen ze daar niet meer zien.
"Wie nooit gevallen is, heeft geen juist besef van wat er nodig is om overeind te blijven."

- Multatuli -
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

Trappe Matje schreef:
B@rt schreef:Volgende week maar is in Aarle Rixel gaan kijken wat daar te doen is :tong

Bart
In een woord SAAI! :-{
Dat had ik al enkele jaren geleden gemerkt.

We zijn daarom uitgeweken naar Vlodrop ( Meinweg ) , is een stukje rijden met de auto maar dan het je tenminste een uitdagendere tocht als die van A-R.
Ik ben alleen vandaag nergens wezen fietsen , de rest van mijn club wel. Vorig jaar had ik daar een kettingbreuk , balen toen en :evil: op m'n FM want die zei dat ik er minstens enkele maanden zonder problemen op voort kon.

27 November is het weer Helmond ( "buitenlust '68" ) met een toertocht. Richting waarschijnlijk Deurne , Vlierden , Ommel ??
it ain't what you do it's the way that you do it
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Aarle Rixtel ging inderdaad wel. maar goed in die richting heb je ook weinig beters te zoeken. 1 plus was dat ze maar een stukje van de vaste route Gemert-Bakel hadden genomen. De meeste tochten hier in de buurt gaan over deze route. Misschien had A-R dit ook moeten doen dan was het isschien nog iets leuker geweest. Ik had vandaag ook een mooi gemiddelde 25.1 km/h.

Volgende week naar????????? (dat moet ik nog is ff bekijken)(waarschijnlijk dan wel met mijn nieuw frame :tong )

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Plaats reactie