zwolse bos tocht wapenveld 26 november AFGELAST !!!

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Pedro Torres
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 22:39
Mijn mountainbike: Merida Matt's Comp.
Contacteer:

:-q Heb de fiets ook weer klaar, dus ik zal morgen ook weer kunnen biken. Het enige wat me nu nog kan tegen houden zijn spiegelgladde wegen (voor de auto dan)
ronsi
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: do 6 oktober 2005, 16:43
Mijn mountainbike: Cannondale F600
Contacteer:

hebben ze nog geen last van vallende bomen en takken in omgeving wapenveld ? ik hoor de raarste berichten :~
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Het waait hier niet hard (zwolle 15km verderop) dus dat van die takken lijkt me sterk.

En aan de radarbeelden te zien zal er hier ook niet veel sneeuw bijvallen

Afbeelding
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

Vanmiddag rond twee uur is de route voorgereden door de organisatie en zijn de linten uitgezet. Als het te slecht was zou het wel afgelast zijn of iig gemeld op de klepsite van de organiserende club.

ga er dus vanuit dat de tocht gewoon doorgaat :-q

Is idd geen sneeuw gevallen of er lag vanavond iig niets meer, toen een kennis van zwolle naar epe reed en pas bij epe sneeuw zag ....

Maar ik durf niet meer een "sneeuwwens" uit te spreken :oops:
ted schreef: In de zuidlus zou je wat terug kunnen herkennen, maar er wordt zeker niet hetzelfde parcours gevolgd. En als er sneeuw ligt wordt het helemaal anders.
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

mensen ... of een heel treurig bericht of juist niet ....

7:45, zaterdag ochtend ... word wakker, kijk uit het raam en "sneeuw, Sneeuw, SNEEUW!" zeker een cm of 10 en het sneeuwt nog flink ook.

Dus het wordt een hele mooie witte tocht :-q , of het wordt (ook) afgeblazen ... :-{

Ik ga om een meer christelijke tijd (8:30 of zo) eens de organisatie bellen om te zien wat de plannen zijn ...)
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
Pedro Torres
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 22:39
Mijn mountainbike: Merida Matt's Comp.
Contacteer:

:(( Lees net op de website van de organisatie dat de tocht is afgelast
Jammer, maar niets aan te doen.
Ga mijn plannen maar wijzigen en nu maar in Emmen de toertocht rijden
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

WAPENVELD TOCHT AFGELAST !!!!
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
ronsi
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: do 6 oktober 2005, 16:43
Mijn mountainbike: Cannondale F600
Contacteer:

:-{ wilde net opstappen , toen dacht ik , kom ,we checken nog ff op de site en ..........afgelast :((
kortom ; SHIPSSSS :evil:
Pedro Torres
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 22:39
Mijn mountainbike: Merida Matt's Comp.
Contacteer:

:(( :(( :(( Na de afgelasting van Wapenveld dus richting Emmen gereden, maar na wat kilometers op de A28 toch maar het gezonde verstand gaan gebruiken en de eerste de beste afslag gepakt en weer naar huis gereden. De weg was nl. zeer slecht berijdbaar, en om nu alle risico's te nemen voor een ATB tochtje...........
Wel jammer, had er veel zin in!
ronsi
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: do 6 oktober 2005, 16:43
Mijn mountainbike: Cannondale F600
Contacteer:

zonde joh :(( maar eerlijk gezegd was ik daar al bang voor
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Pedro Torres schreef::(( :(( :(( Na de afgelasting van Wapenveld dus richting Emmen gereden, maar na wat kilometers op de A28 toch maar het gezonde verstand gaan gebruiken en de eerste de beste afslag gepakt en weer naar huis gereden. De weg was nl. zeer slecht berijdbaar, en om nu alle risico's te nemen voor een ATB tochtje...........
Wel jammer, had er veel zin in!
Er zijn gelukkig nog bikkels met verstand :-q
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ik stond dus al in de kantine!

Heb toen zelf maar wat gereden.

Veel paden geblokkeerrd door overhangende takken.

Foto's volgen nog, (vanavond waarschijnlijk :wink: )
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

ook net weer terug van de rit, we hebben zo'n beetje grotendeels de 50 km bereden, maar de zuidelijke lus beetje afgesneden .... denk zo'n km of 40 gedaan en het was best te doen 8) (maar daar tig man overheen is vragen om moeilijkheden)

Overhangende takken waren er wel, kon je mooi onderdoor knallen, zodat mijn achterrijder door de tijdelijke "sneeuwstorm" mocht :-D

Alleen paar keer lopen pielen in mijn achterderailleur, daar bleef steeds de sneeuw in zitten en werd steeds vaster gedruk zodat stuk voor stuk de versnellingen wegvielen. Op een gegeven moment zit je op het grote voor en erg klein achter te fietsen :roll:

de heidevelden lagen er schitterend bij iig, noch zo'n paar van die oerrunderen gezien, en dan bedoel ik niet mijn fietsmaatje :wink:

maar ook eer erg blij dat ik thuis ben, alles toch wel redelijk doorweekt en zo
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
Cyb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: do 6 januari 2005, 22:19
Mijn mountainbike: Rose RM 29er : B1-Cyber : American Eagle SS

Dan is het maar goed dat we van plan veranderd zijn vanmorgen, gezien het weer besloten om in Hoogeveen maar op de fiets te stappen en de route bij Spier maar ergens op te pikken. Het was schitterend, flink pak sneeuw, maagdelijk witte paden, helaas geen fototoestel, technisch, kudde meedravende galloway runderen op de hei, zwaar, inderdaad regelmatig overslaande ketting en erg nat op de terugweg over het fietspad.
Dat was een stuk beter dan voor niets in Wapenveld te staan, het was niet bij ons opgekomen dat het afgelast zou kunnen worden.
Erik
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

ted schreef:Alleen paar keer lopen pielen in mijn achterderailleur, daar bleef steeds de sneeuw in zitten en werd steeds vaster gedruk zodat stuk voor stuk de versnellingen wegvielen. Op een gegeven moment zit je op het grote voor en erg klein achter te fietsen :roll:
Ik geloof dat wij dezelfde problemen hadden.


Ik heb zo´n 25 km. gereden en de laatst 10 kilometer had ik dezelfde problemen als jou. Ik moest steeds een tandje lichter gaan trappen, anders trok de ketting over de tandjes heen.
Laatst gewijzigd door CrazyCarrot op za 26 november 2005, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie