Landgraaf 13 November 2005 afgelast

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
katze
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: di 14 juni 2005, 11:47
Contacteer:

Bike(rs)(sters),

Via deze weg proberen wij zoveel mogelijk tourtochtrijders te bereiken om mede te delen dat de tourtocht van Landgraaf op 13 november 2005 welke in samenwerking met mtbclub discovery en de ssovh wordt georganiseerd, is afgelast.

Voor kopij was het te laat, dus jullie zullen de tocht wel nog in de bladen zien staan, echter de realiteit is anders..

spreek het voort...


bedankt namens mtbclub discovery.
De Vleeg
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 3 augustus 2005, 09:47

Jammer dat deze rit is afgelast. Heb hem enkele jaren terug gereden en vond het een hele mooie tocht. Dit jaar wilde ik weer deelnemen, maar helaas... Parcours werd toch niet te gevaarlijk bevonden door een KNWU-official? :wink:
katze
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: di 14 juni 2005, 11:47
Contacteer:

De Vleeg schreef:Jammer dat deze rit is afgelast. Heb hem enkele jaren terug gereden en vond het een hele mooie tocht. Dit jaar wilde ik weer deelnemen, maar helaas... Parcours werd toch niet te gevaarlijk bevonden door een KNWU-official? :wink:
...stel je voor... :roll: :roll: ...dan schaf ik me een paard aan.
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

Is dat vanwege de Vrijwilligersdag ?? ( volgens hun sitekalender , op de site zelf staat niks vermeld !! )
Laatst gewijzigd door whocares op vr 4 november 2005, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
it ain't what you do it's the way that you do it
katze
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: di 14 juni 2005, 11:47
Contacteer:

lees hier **klik** de reden.
Plaats reactie