Toertocht Rosmalen 16 oktober 2005???

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Woco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 496
Lid geworden op: di 6 september 2005, 20:27
Mijn mountainbike: Bulls Wild Edge

Gisteren om 8.00 uur uit mijn warme bedje gevallen om een leuk tochtje door Rosmalen te gaan rijden....

Op het fietsje de 20 km daarheen afgelegd.... Om vervolgens bij het vertrekpunt erachter te komen dat er helemaal niets georganiseerd is... Er hing niet eens een briefje... Eens om me heen gekeken en daar stonden gelukkig nog meer bikers.... Tis toch altijd fijn om te weten dat jij niet de enige idioot bent die het nie snapt... :roll:

Gelukkig waren er wat lokale helden waarmee we een leuk rondje hebben gedaan... :-q

Thuis nog 's effe op NTFU.nl gekeken maar daar stond ie nog gewoon op... Waar kan ik nu in het vervolg checken of een tocht eventueel afgelast is...
Give a man a fish and feed him for a day. Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring. –Desmond Tutu
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

Meestal staat er een verwijzing naar
een telefoonnr. of website van de
organisatie hier of op de ntfu site.
Je zou daar wat info kunnen achterhalen.
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
bikebas
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: do 7 april 2005, 08:57
Mijn mountainbike: Cube LTD4 2005

Yep, ik stond er ook..... :o
Gelukkig zit er in ons groepje een lokale mtb-er die toen maar met ons een route heeft gefietst.
Ik vind het ook slecht dat zoiets niet van te voeren wordt gemeldt. Ik denk dat je volgende jaren deze route best kan skippen, de opkomst zal voorlopig niet meer zo hoog zijn na zo'n actie.
Woco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 496
Lid geworden op: di 6 september 2005, 20:27
Mijn mountainbike: Bulls Wild Edge

Ik hoorde van een collega dat dit vorig jaar ook al gebeurd is in Rosmalen bij de toertocht van TWC de Kub.... :-{
Give a man a fish and feed him for a day. Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring. –Desmond Tutu
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

Woco schreef:Ik hoorde van een collega dat dit vorig jaar ook al gebeurd is in Rosmalen bij de toertocht van TWC de Kub.... :-{
Even een mailtje naar dat emailadres met een cc-tje aan de NTFU? Erg lullig als er helemaal niks georganiseerd blijkt te zijn (op zijn zachts gezegd)
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Plaats reactie