Havelte (Zevende Parel van Drenthe MTB-toertocht ! )

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Baggerbijter schreef:Volgens mij herkende ik een klein stukje van de tocht van Diever vorig jaar.

Dit denk ik niet.

Ik ken de tocht van Diever niet, Maar op de fiets van Diever richting Havelte te gaan moet je een heel stuk door niet bos, (lees weilanden) gaan. Als dat sowieso lukt zonder over het asfalt te gaan.
Pedro Torres
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 22:39
Mijn mountainbike: Merida Matt's Comp.
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:
Baggerbijter schreef:Volgens mij herkende ik een klein stukje van de tocht van Diever vorig jaar.

Dit denk ik niet.

Ik ken de tocht van Diever niet, Maar op de fiets van Diever richting Havelte te gaan moet je een heel stuk door niet bos, (lees weilanden) gaan. Als dat sowieso lukt zonder over het asfalt te gaan.
In de keren dat ik de tocht van Diever heb gereden ben ik nog nooit in de buurt van Uffelte geweest. Dus zal het wel gewoon op elkaar lijken en niet hetzelfde stuk zijn!
Ik denk dat het zandgedeelte in Diever (wat ook op de vaste MTB route ligt) wel wat lijkt op een paar zandheuveltjes in Havelte.
Baggerbijter
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: za 1 oktober 2005, 20:11

Ik dacht een bekende boom te zien :wink:
Gebruikersavatar
jAcKsQuAd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: do 18 november 2004, 15:09
Mijn mountainbike: Cannondale F29 - 2014
Contacteer:

Ik heb m ook gedaan. Beetje laat begonnen (9.40 oid). Meteen in het begin in hoog tempo en ff verkeerd gegaan :oops: . 6 kilometer omgereden dus mijn tocht was 51 km. Wel twee keer het leuke stuk in het begin gehad dus :lol: . Kende de vaste route al, maar was toch weer erg verrast door hoe mooi het daar is. Verder goede verzorging (bananuh!) en bij de laatste post zelfs echte sportdrank :-q . Dat was ook hard nodig. Was erg rustig tegen de tijd dat ik aan het fietsen was. Af en toe had ik het idee dat ik hem alleen aan het rijden was. Erg leuk trouwens om al die jonge ventjes te zien fietsen. Dit was onder begeleiding van de lokale club volgens mij. Voor het eerst op mn nieuwe fiets en dat is errug goed bevallen. Supergeslaagde dag dus. Gemiddeld 19 km/u over die 51 km. Mooi opwarmertje voor het seizoen en dikke pluim dus voor de lokatie en organisatie.

ps. veel vrouwelijk verkeer ook, of is dat mij alleen opgevallen :tong ?
Cannondale F29
Plaats reactie