Toertocht meinweg??

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
rossi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 405
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 09:33
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Een reactie in het algemeen:

Voor deelname aan de MH2D had ik nog nooit een andere tocht gereden. Vond deze tocht daarom erg leuk en vooral goed verzorgd. Nu ik iets meer ervaring heb met deze tochten (Echt en Reuver) ben ik echter van mening dat er vrij weinig geleverd wordt ten opzichte van wat men moet betalen bij de MH2D, de verzorging wat betreft drank en voeding daargelaten.
Ik heb bijvoorbeeld nergens mensen gezien die waarschuwden voor gevaarlijke oversteekplaatsen (wel aanwezig in Echt/Reuver). Daarnaast was de MH2D ronduit slecht bewegwijzerd op sommige plaatsen. (Perfect in Reuver). Tenslotte kreeg men ook nog een consumptie in Reuver. Dit alles voor slechts 4 euro (Reuver) tegenover 6 euro bij de MH2D.
Natuurlijk begrijp ik ook dat bij de MH2D veel meer komt kijken dan bij een van bovengenoemde tochten. Afhuren locaties, parkeervelden etc. Feit blijft wel dat er gewoon minder geboden wordt voor een duurdere prijs. Want ondanks dat er meer geregeld moet worden, zijn er ook veel meer deelnemers. Dus ook meer mogelijkheden om winst te maken, al zij het met een minder percentage per deelnemer.
Dit alles neemt niet weg dat ik de MH2D een goed evenement vind, en ik ook zeker volgend jaar weer mee zal doen. Het is echter wel iets om toch eens over na te denken.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Hallo,

Ben ook aanwezig a.s zondagmorgen 20 Nov.

Samen met mijn bikemaat Goessman.Wij tweetjes hebben ook voor 11 Dec. èèn aantrekkelijke fietstocht georganiseerd in de bosgebieden aan de Meinweg.

Dus,see you there in Vlodrop,

Gr,Mongooseboy oet R`munj :-q
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
axirally
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: za 6 november 2004, 17:42
Mijn mountainbike: Scott

hmm, lang getwijfeld, ga toch niet naar Vlodrop, maar naar Dilsen. Dit is voor mij dichterbij. Ben ik tenminste zeker op tijd thuis om met de kinderen naar de intocht van Klaas te gaan in ons dorp.
Plaats reactie