Tochten/Wedstrijden die bereikbaar zijn per trein

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Omdat ik geen auto heb en helaas niet de mogelijkheid heb om in het weekend vaak een auto te lenen ben ik genoodzaakt om mijn calendar te gaan wijzigigen.

Omdat ik wel gratis met de trein kan reizen is het de bedoeling om enkele tochten/wedstrijden te bezoeken die makkelijk te bereiken zijn per trein.
Een kwartiertje fietsen van het station naar de plaats van de tocht/wedstrijd maakt me niet uit. Het moet echt geen uur fietsen zijn!

Misschien dat er mensen zijn die de bereikbaarheid weten van de volgende tochten/wedstrijden:

- 4 september Holten
- 10 september Ronde van het Geesterambacht (noord holland)
-11 september Heeswijk Dinther wedstrijd
-17 & 18 september Limburgse Mergeltochten
-24 september Kuinre (topcompetitie)
-9 oktober Gieten
-23 oktober Open kampioenschap vd Veenkoloniën

Ik probeer zelf ook zoveel mogelijk uit te zoeken hoe ik dr kan komen, maar aangezien ik geen van deze tochten/wedstrijden eerder heb gereden richt ik me tot mijn collega`s

Alvast bedankt jongens! :-q
Gajt
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: za 15 januari 2005, 19:36
Mijn mountainbike: Cannondale Flash
Contacteer:

Holten is in ieder geval goed te doen, word gehouden rond het motorcross circuit,
is zo'n 10 a 15min fietsen vanaf het station denk ik, info zie http://www.bea.nu/mtb/

Hmm, lees net in een ander topic dat het niet gaat lukken met de trein, anyway volgende keer beter.
Of Neethan
dutch biker leon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: do 18 augustus 2005, 13:37
Mijn mountainbike: Van Nicholas Tuareg

themaniac schreef:Omdat ik geen auto heb en helaas niet de mogelijkheid heb om in het weekend vaak een auto te lenen ben ik genoodzaakt om mijn calendar te gaan wijzigigen.

Omdat ik wel gratis met de trein kan reizen is het de bedoeling om enkele tochten/wedstrijden te bezoeken die makkelijk te bereiken zijn per trein.
Een kwartiertje fietsen van het station naar de plaats van de tocht/wedstrijd maakt me niet uit. Het moet echt geen uur fietsen zijn!

Alvast bedankt jongens! :-q
De toertocht in Mierlo op 28/08/05 is goed te bereiken via de stations Geldrop, Helmond of Mierlo-Hout :wink:
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Die laatste is misschien wel een optie, is 35 minuten met de trein maar wederom (net als bij holten) het probleem dat de 1e trein richting helmond om 8:35 rijdt. Dan ben ik 9:15 in Helmond.

Heb je een site van die tocht?
dutch biker leon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: do 18 augustus 2005, 13:37
Mijn mountainbike: Van Nicholas Tuareg

themaniac schreef:Die laatste is misschien wel een optie, is 35 minuten met de trein maar wederom (net als bij holten) het probleem dat de 1e trein richting helmond om 8:35 rijdt. Dan ben ik 9:15 in Helmond.

Heb je een site van die tocht?
www.tcmierlo.nl
Plaats reactie