28/08/2005 Mierlo

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

We waren pas laat weg maar tijdens het fietsen was het lekker rustig. Lekker rustig in kunnen schrijven met een bewaakte stalling. Goed door kunnen trappen en 2x een bordje net te laat gezien met goede ruststop.

Prima in orde dus. (zandbak is een kwestie van trappen en techniek, mannen :tong )
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Toine_de_Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: wo 12 januari 2005, 22:56
Mijn mountainbike: Specialized Camber Expert
Contacteer:

Meer foto,s :-q

Foto's zijn verwijderd :~

Gr Toine
Laatst gewijzigd door Toine_de_Biker op zo 24 juni 2007, 02:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer tracks op MTB-Tracks.nl
Motas
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 29 juli 2005, 16:56

Ja, mijn GPS track heb ik ook maar bewaard, misschien nog wel eens handig. Maar nu is de toertocht route zeker normaal niet geheel open voor mountainbikers? Ik kwam onderweg wel vaste MTB routebordjes tegen. Iemand een idee ondere welke plaats ik deze terug kan vinden op mtbroutes.nl?
Toine_de_Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: wo 12 januari 2005, 22:56
Mijn mountainbike: Specialized Camber Expert
Contacteer:

Plaats: Lierop
Lengte van de route: De route (Lieropse Heideroute) heeft een lengte van 25 kilometer. De route is te combineren met de Somerse Heide route. De route is in te korten naar een lengte van 11 kilometer.

Plaats: Someren
Lengte van de route: De route (Somerense Heideroute) heeft een lengte van 25 kilometer. De route is te combineren met de Lieropse Heide route. De route is in te korten naar een lengte van 13 kilometer.

Route Mierlo komt eraan

Gr Toine
Meer tracks op MTB-Tracks.nl
Trappe Matje
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:15
Mijn mountainbike: Trek 8000

Motas schreef:Ja, mijn GPS track heb ik ook maar bewaard, misschien nog wel eens handig. Maar nu is de toertocht route zeker normaal niet geheel open voor mountainbikers? Ik kwam onderweg wel vaste MTB routebordjes tegen. Iemand een idee ondere welke plaats ik deze terug kan vinden op mtbroutes.nl?
Ik weet niet of de totale route begaanbaar is voor ATB maar ik zou zo niet weten waarom niet. :-D

De route waar we overheen fietste kun je vinden onder de plaatsnaam Someren. Is vlgs mij een route van 25 km waarvan ongeveer 10 km was opgenomen in de tocht in Mierlo.
Motas
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 29 juli 2005, 16:56

Trappe Matje schreef: De route waar we overheen fietste kun je vinden onder de plaatsnaam Someren. Is vlgs mij een route van 25 km waarvan ongeveer 10 km was opgenomen in de tocht in Mierlo.
Aha, heb nu ook gevonden dat een heel groot deel bestond uit de MTB route van Lierop. Ga de route(s) dus zeker nog eens rijden.
Plaats reactie