Mergel heuvel land 2daagse 17 & 18 september

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Marco V-brake
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 14:55

Fred (mtb-sport) schreef: Dan is je HFmax geen 195.....
Verantwoord? Why not? Je leeft nog en je bent waarschijnlijk niet zo oud als Fredje. Als ik 202 haal, dan moet ik me wel zorgen maken.

Is die 202 slechts 1 opname (ik ga er van uit dat je e.e.a. als data op PC heb staan) of gedurende langere tijd, dus meerdere opname momenten.?
Ik weet niet hoe oud Fredje is, maar ik ben 30 :wink:
Die 202 is slechts 1 opname, het was een steile onverharde helling met veel langzamere deelnemers, ik mocht hun inhalen en moest dus nog een keer extra aanzetten waarna ik dus die 202 zag. Voor de rest kwam ik meestal maar tot 195 bij de andere klimmetjes.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Ben 31 en heb in een klim in Frankrijk 205 op de teller gezien. Zou me niet druk maken, deed de sportarts ook niet. Maar 195 normaal in een klim? Ik zou misschien toch iets rustiger naar boven peddelen dan. Je voelt je over het algemeen dan toch wat lekkerder tijdens een tocht.
Marco V-brake
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 14:55

Die 195 is niet bij iedere klim, meestal de echt steile klimmetjes.
Gemiddelde hartslag tijdens de 50km was 177, maar dat kan dan mede zijn door die 202 denk ik dan maar ;)
Plaats reactie