MBC-Cyclo in Amerongen Za 18-06-2005

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

RoLimit schreef:De klassering is ronduit teleurstellend, maar het gevoel deze te hebben uitgereden is lekker.....daarom respecteer ik een ieder die zo'n tocht rijd...de één doet op zijn of haar manier de 80 en de ander de 40 die er misschien net zo hard voor moet werken. De recreanten moeten ergens beginnen toch?
Precies :-q
Nelson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 7 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cannondale f1 flash
Contacteer:

Oja, ik was degene met dat zeer aanwezige piepende derailleur wieltje :tong
() ()
( '.' )
(")(")
RoLimit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 2 mei 2003, 20:58
Mijn mountainbike: Cube LTD5
Contacteer:

Nelson schreef:Oja, ik was degene met dat zeer aanwezige piepende derailleur wieltje :tong
Wat een herrie man :wink: Gelukkig had ik er weinig last van.....je was me zo weer voorbij gefietst..... :-D
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

HuubC op www.mtbsport.nl schreef:Ik hoop dat het "unieke" van dit evenement vooral betrekking heeft op het (jaarlijks?) in wedstrijdtempo mogen en dankzij de maatregelen van de organisatie ook kunnen rijden van deze paden en dat dit niet het begin is van een "permanente racebaan" want dan is het denk ik erg snel HELEMAAL afgelopen.

Zelfs op de gemarkeerde routes is het niet verstandig om op eigen houtje de afgelopen zaterdag nog eens dunnetjes over te doen.

Zoals iedereen zal begrijpen wordt er de komende tijd door de betreffende instaties met extra aandacht gekeken naar het "nazing effect" van deze cyclo.

Dus voor jezelf en anderen: KOM VOORAL WEER LEKKER TOEREN OP DE HEUVELRUG
Dan kan ik met een gerust hart alvast beginnen aan het uittekenen van het parcours 2006
Nelson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 7 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cannondale f1 flash
Contacteer:

Raar, ik hoorde toch echt een paar keer wat anders. Over dat mensen hem toch gingen rijden, omdat er geen houde aan was. En dat er daarom gewoon een, voor altijd, legaal stuk was uitgestippeld. Vond het wel verbazend ja.

Ik maak alleen uit het stukje op dat het alleen afgeraden wordt, maar niet verboden..
() ()
( '.' )
(")(")
RoLimit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 2 mei 2003, 20:58
Mijn mountainbike: Cube LTD5
Contacteer:

Ik denk dat ze concreet proberen te zeggen: als je wilt dat het volgend jaar niet doorgaat, moet je zeker van de vaste route van het Amerongse Bos afwijken......is ook echt een opsteker voor de organisatie die veel moeite heeft moeten doen om dit georganiseerd te krijgen :-q
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Nelson schreef: Ik maak alleen uit het stukje op dat het alleen afgeraden wordt, maar niet verboden..
Lees de borden maar eens als je Beschermd Natuurgebied De Utrechtse Heuvelrug binnenrijdt. De organisatie van de cyclo kan je moeilijk verbieden op stukken te gaan rijden waar het verboden is (buiten de mtb route). Ze raden het daarom met klem af. Als de boswachter of andere instanties merken dat naar aanleiding van de cyclo veel wildgecrossed wordt dan zal het bij deze enige keer blijven. Beetje jammer.
Nelson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 7 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cannondale f1 flash
Contacteer:

() ()
( '.' )
(")(")
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

hehe ik weet met wie we hier te maken hebben: :-q

Afbeelding
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

met wie dan?
Nelson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 7 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cannondale f1 flash
Contacteer:

Spook-E schreef:met wie dan?
Met de nummer 1 natuurlijk.
() ()
( '.' )
(")(")
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Nelson schreef:
Spook-E schreef:met wie dan?
Met de nummer 1 natuurlijk.
Die lange komt me vaag bekend over. Nooit geweten dat die in Nederland reed :lol: :lol: :lol: :lol:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie