04-11-2018 Brabants Mooiste - Nistelrode

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Van de website: www.twcdevoorsprong.nl:

Op zondag 4 november wederom onze jaarlijkse veldtoertocht.
Er is een keuze uit 35, 45 of 55 Km. De route's zijn door de ontwikkelingen in de Maashorst links en rechts weer aangepast. De route's zijn door de ontwikkelingen in de Maashorst links en rechts weer aangepast.

Deze gevarieerde routes bieden zowel single tracks als brede paden en zelfs enkele kleine klimmetjes. Men fietst in het mooie gebied van Bedaf, Slabroek en de Maashorst. In elke afstand is een pauze opgenomen waar voor iedere deelnemer thee of iets fris wordt aangeboden. Dit jaar zullen we de route markeren met pijlen. We verwachten dat dit beter zichtbaar is in dit jaargetijde.

Het inschrijfgeld voor deze tocht is voor NTFU leden € 4,- en voor niet leden is het € 5,-. NTFU leden kunnen snel inschrijven door het scannen van hun ledenpas (Scan & Go). Jeugd t/m 15 jaar doet gratis mee. Inschrijven tussen 8.30u en 9.30u.

Het adres van de inschrijflocatie is, Achter Den Berg 16, 5388 TS , Nistelrode. Volg de borden als je Nistelrode binnenrijdt.
BvR driver Leo
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: za 21 maart 2015, 16:11
Mijn mountainbike: Merida Big Seven XT-Edition

Yep...... aanwezig.
Altijd een mooie tocht, ook al is het zo dat ik in de wintermaanden wekelijks in deze omgeving rond toer.
Deze tocht gaat toch over stukken waar je anders niet zo vaak komt.
Hop hop, gas d'r op!! Gang is alles!! Vaak bende te bang!!
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Aan een paar Strava-ritten kan ik concluderen dat de pijlen er hangen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Vanmorgen genoten van het mooie weer en het parcours lag er goed bij. De droogte is nog lang niet weg en dat is maar goed ook. Ik hoef thuis niets te boenen en ik kan met de MTB kleding het huis instappen (normaal moet ik me uitkleden in de koude berging en de wasmachine meteen aanzetten).

De pijlen waren wel erg fijn in vergelijking met de linten die er normaal gebruikt werden voor deze tocht. De route was trouwens grotendeels hetzelfde in vergelijking met vorig jaar maar ik heb onderweg wel wat nieuwe aangelegde stukjes gezien. Oh en die klim bij de snelweg zat er weer in en ik kwam helaas niet boven ondanks een dappere poging.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Vanmorgen genoten van deze tocht in de Maashorst. Was weer een hele mooie tocht.
Wel veel stukken vaste route.

Pijlen waren op zich wel een verbetering. Maar de kleur was minder handig gekozen. Ik had wel het gevoel dat ik soms wat pijlen of linten miste op rechte stukken met zijpaadjes.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Vond het een saaie, inspiratieloze tocht. Heel veel recht toe - recht aan, brede paden en vrij onzinnige lussen om maar aan de kilometers te komen..... Volgend jaar maar eens een andere naam verzinnen???
Plaats reactie