28-10-2018 Staatsbosbeheer VLD Diever

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: ma 21 maart 2011, 09:33

Vandaag de door FTC Diever / Staatsbosbeheer georganiseerde tocht in het altijd mooie drents-Friese Wold gereden.
Gekozen voor de 45 km en zoals alle andere keren en inmiddels verwacht was het allemaal prima geregeld. Inschrijving ging lekker vlot en gelegenheid tot een bakje koffie of andere versnapering op de startlocatie was geboden. Hierdoor wel iets later gestart :oops: maar genoten van de uitstekend gepijlde speelse route en natuurlijk het nog steeds fantastische weer. Ook dit keer bevonden zich op de grote oversteek plekken mensen van de organisatie, fijn! laat andere organisatoren er een voorbeeld aan nemen. Al met al zeker een aanrader en de volgende (2 dec. en 6 jan.) hoop ik weer van de partij te zijn.
Aan het weer ligt het niet...
hadeba36
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: di 7 oktober 2008, 20:34

Afgelopen zondag ook weer één van de toertochten van FTC Diever gefiets. Hoewel ik elk jaar van de partij ben was deze route richting Hoogersmilde nieuw voor mij. Maar zeker net zo mooi. In ieder geval genoten van de mooie omgeving en verzorging (op de 45 km 2 posten).
Totaal 46 km op de teller.
Wazzup105
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 2 oktober 2018, 12:04

Was mijn eerste MTB toertocht (25K was meer dan genoeg)... Mooie route, goed georganiseerd (IMO). Het enige nadeel was dat veel mensen sneller zijn dan ik ben, dus ik was behoorlijk buiten adem omdat ik harder ging dan ik normaal doe om niet iedereen continu in de weg te rijden :-) Verder heerlijk gereden, alleen een beetje frisjes (note to self: betere handschoenen)
Gebruikersavatar
PII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: ma 21 maart 2011, 09:33

Deze tochtjes zijn er in mijn beleving om van de omgeving te genieten en lekker te fietsen, de één is nu eenmaal iets sneller dan de ander. Ik weet dat er ook bikers zijn die perse een baanrecord willen vestigen tijdens een toertocht maar als ze netjes aangeven dat ze er links of rechts langs willen krijgen ze van mij alle ruimte. Als je een langere afstand gaat rijden pas dan gewoon je snelheid aan (dan kun je dus ook langer genieten :-q )
Aan het weer ligt het niet...
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

PII schreef: za 3 november 2018, 22:48 Deze tochtjes zijn er in mijn beleving om van de omgeving te genieten en lekker te fietsen, de één is nu eenmaal iets sneller dan de ander. Ik weet dat er ook bikers zijn die perse een baanrecord willen vestigen tijdens een toertocht maar als ze netjes aangeven dat ze er links of rechts langs willen krijgen ze van mij alle ruimte. Als je een langere afstand gaat rijden pas dan gewoon je snelheid aan (dan kun je dus ook langer genieten :-q )
:-q :-q
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie