Veluwe Challenge 20 oktober

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Tsjibiti schreef: za 20 oktober 2018, 21:53

Het is toch een toertocht. Dan kan je beter stellen dat je te hard reed.
Als jij blij bent dat je net 15km/h haalt geld dat natuurlijk niet voor iedereen :wink:
Ik wil gewoon stevig doorrijden en dat heeft niks te maken met wel of geen toertocht, of zit hier tegenwoordig ook al een limiet aan.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

cisco schreef: zo 21 oktober 2018, 18:38
Tsjibiti schreef: za 20 oktober 2018, 21:53

Het is toch een toertocht. Dan kan je beter stellen dat je te hard reed.
Als jij blij bent dat je net 15km/h haalt geld dat natuurlijk niet voor iedereen :wink:
Ik wil gewoon stevig doorrijden en dat heeft niks te maken met wel of geen toertocht, of zit hier tegenwoordig ook al een limiet aan.
Daar is op zich niks mis mee maar omdat toertochten geen enkel prestatieaspect hebben mag je niet verwachten dat men met het "bewegwijzeren" van een tocht rekening houdt met wie flink doorrijdt. Toertochten hoeven niet te worden bewegwijzerd alsof marathons en wedstrijden zijn.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

Lekker doorrijden hoeft niet synoniem te staan aan westrijdtaferelen Meneer T. (Dus laat die hokjespolitiek lekker achterwege)
Ik heb Zaterdag ook een tocht (lekker door)gereden met een snelheid die bij wedstrijden niks te zoeken heeft en toch hier en daar een bordje gemist doordat ze anders waren opgehangen dan eerdere bordjes (qua afstand, of net wat te diep in de bossage)
Dat is niet erg, maar daarom mag het best gemeld worden dan kan er eventueel iets aan gedaan worden indien nodig. Toertochten zijn immer voor iedereen, niet alleen mensen die 15km/h een prettge snelheid vinden. Lijkt me niet nodig om iedereen die iets vind iedere keer de mond te moeten snoeren alsof het onzin is . Dan doen pestkoppen, en u lijkt mij niet het type om een pestkop te zijn.

Als ik 15km p/h moet gaan rijden om alleen maar de bordjes te gaan vinden is er voor mij ook geen bal aan en daarnaast heb ik waarschijnlijk alsnog niks meegekregen van de omgeving waar u het altijd over heeft omdat ik alleen maar op bordjes zit te letten.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

KarinMTB schreef: ma 22 oktober 2018, 11:44 Lekker doorrijden hoeft niet synoniem te staan aan westrijdtaferelen Meneer T. (Dus laat die hokjespolitiek lekker achterwege)
Ik heb Zaterdag ook een tocht (lekker door)gereden met een snelheid die bij wedstrijden niks te zoeken heeft en toch hier en daar een bordje gemist doordat ze anders waren opgehangen dan eerdere bordjes (qua afstand, of net wat te diep in de bossage)
Dat is niet erg, maar daarom mag het best gemeld worden dan kan er eventueel iets aan gedaan worden indien nodig. Toertochten zijn immer voor iedereen, niet alleen mensen die 15km/h een prettge snelheid vinden. Lijkt me niet nodig om iedereen die iets vind iedere keer de mond te moeten snoeren alsof het onzin is . Dan doen pestkoppen, en u lijkt mij niet het type om een pestkop te zijn.

Als ik 15km p/h moet gaan rijden om alleen maar de bordjes te gaan vinden is er voor mij ook geen bal aan en daarnaast heb ik waarschijnlijk alsnog niks meegekregen van de omgeving waar u het altijd over heeft omdat ik alleen maar op bordjes zit te letten.
AMEN :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

jwolfkamp schreef: zo 21 oktober 2018, 14:00 Het weer en de omstandigheden (lees = gortdroog) in het bos maakten alles goed. Maar wat was het slecht uitgezet! De bordjes met pijlen waren veelal slecht te zien en heel vaak ook veel te dicht voor een bocht geplaatst. Dat kan echt veel beter (o.a. door beter zichtbare pijlen/bordjes). Als het een kampioenschap verkeerd rijden was geweest, dan had ik gewonnen. :oops: En wat mij betreft mogen de ruiterpaden ook wel uit de route verwijderd worden als er zoveel nieuwe, mooie singletracks rond de Ginkelse Heide zijn aangelegd. Genoeg alternatieven lijkt mij...
Die zijn nog niet te gebruiken ivm nog in te rijden en aanstampen etc.. mogelijk volgend jaar :tong
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Plaats reactie