13-10-2018 - Ermelo - Ermelose MTB Tocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Giant-E schreef: zo 14 oktober 2018, 22:07 Ik was er al bang voor. Prima natuurlijk voor al die wegstoempers hoor, maar geen spijt van mijn keuze voor rondje Posbank vandaag. Wat was dat weer lekker zwaar, en dus genieten zeg!
dat kan je wel zeggen, velen kunnen hard rechtdoor maar laten het in de bochten liggen, mijn gemiddelde op de 100 lag op 26.6 zag ik op garmin dat zegt genoeg, rechttoe rechtan.
LexdeV
All rounder
All rounder
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 3 januari 2010, 14:06

Eens met de opmerkingen maar de omgeving en het weer vergoedde veel, zo niet alles. Eerst keer gereden en op zich leuk parcours. Dat het technisch niet heel uitdagend is weet je van tevoren. Ook dik binnen de 4 uur rond.
VWV ATB
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: do 1 augustus 2013, 11:11

Iedereen weer bedankt voor ten eerste zijn of haar deelname en ten tweede voor de ongevraagde feedback.
Voor wat betreft de logistiek was het in ieder geval een bijzonder enerverende dag.
Vorig jaar oktober mochten we 622 deelnemers verwelkomen en dit jaar bleef de teller steken op 1347.

Alleen al op de 100 kilometer zijn er 430 deelnemers gestart terwijl onze meest optimistische verwachting (die de basis vormt voor het fourageren van alle verzorgingsposten) 300 was. :o

Desondanks hopen wij dat de overgrote meerderheid van alle deelnemers voldoende te eten en te drinken heeft gehad en geen spijt heeft van deelname aan de door ons georganiseerde tocht.
Plaats reactie