23-09-2018 Tongelaartocht - Gassel

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Dit jaar organiseert de Tweewielers uit Gassel weer de Tongelaartocht met een compleet nieuwe route. Deze tocht met 2 afstanden ( 35 en 50 km ) voert de deelnemers door de Gasselse bossen, langs kasteel Tongelaar op landgoed Tongelaar, door de Langenboomse bossen richting camping Bruinsbergen, langs de Raam en door de Gasselse bossen weer terug naar het startpunt bij de Viersprong in Gassel.

Start: Dorpstraat 2 te Gassel
Afstanden: 35 en 50 km
Tijd: inschrijven tussen 09.00 en 10.00

http://www.detweewielersgassel.nl/ATB-Tocht/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Een van de mooiere toertochten in dit gebied. Toeristisch een leuk gebied en niet te veel van dat irritante gedraai en gekeer op super smalle paden.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Veel brede bos- en zandpaden dus en weinig singletracks? In dat geval jammer....
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Leuke vernieuwde route en ook redelijk geluk gehad met het weer als je vroeg was gestart. Alleen de lintjes waren op sommige stukken te weinig of erg onopvallend. Ik ben meerdere keren voorbij een afslag gereden en met mij meerdere mensen wat ik hoorde.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Ik werd er door vrienden op gewezen dat het bij deze tocht goed opletten is als het gaat om bewegwijzering. Op een tweetal punten heb ik bijna de lintjes gemist. Het was een leuke route om te rijden en ook nog wat kleine heuveltjes om op te rijden. Ik was voor de regen bij de finish.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Jorden schreef:Ik werd er door vrienden op gewezen dat het bij deze tocht goed opletten is als het gaat om bewegwijzering. Op een tweetal punten heb ik bijna de lintjes gemist. Het was een leuke route om te rijden en ook nog wat kleine heuveltjes om op te rijden. Ik was voor de regen bij de finish.
Mooi , dat je het er droog vanaf hebt gebracht.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie