Mh2D

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Is bijna ieder jaar zo dat de routes van zaterdag meer hm hebben dan zondag. Dus rij dus al jaren alleen op zaterdag terwijl normaal zondag mijn toertocht dag is. :)
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

Qua landschap zou ik stellen dat de zaterdag ook meer te bieden heeft dan op de zondag. Erg vet dat ze bij de 100km route een stukje Preuswald hebben opgenomen, daar kun je je goed hebben.
¯\_(ツ)_/¯
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

FXII schreef:Qua landschap zou ik stellen dat de zaterdag ook meer te bieden heeft dan op de zondag. Erg vet dat ze bij de 100km route een stukje Preuswald hebben opgenomen, daar kun je je goed hebben.
Het is toch een toertocht. Dan gaat "het landschappelijk meer te bieden hebben" toch ver boven het aantal hoogtemeters en uitdaging.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Yorizz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 4 oktober 2009, 11:24
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF SL 6.0 Pro Race

Zaterdag aanwezig voor de 70 km. Ben erg benieuwd hoe mijn nieuwe Canyon Lux gaat bevallen in de Limburgse heuvels. Tot zaterdag.
Bike-chica
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 13:41
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 910
Contacteer:

In de aanbieding voor 25 eu: zat 70 km mtb en zon 50 km mtb. PB :)
Vraag mij niet: 'Man er uit of Scott er uit?' :lol: :bier:

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Ik heb ook nog een startbewijs voor 100 en 70 over.
het is 1 inschrijving voor 2 dagen dus kan volgens mij niet apart per dag verkocht worden, of je moet het startbordje op een of andere manier doorgeven aan de zondagrijder
Laatst gewijzigd door Arjan1 op wo 12 september 2018, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Jordyyyy
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 december 2013, 15:48

Ik rij de 100km op zaterdag
Ik kan na afloop de gpx doorsturen als je wilt, laat maar weten
timovdl
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 11 september 2018, 21:54

Mocht er iemand nog bewijs over hebben voor MTB 100 km zaterdag stuur maar pb.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Is er iemand uit de buurt van Alkmaar/Amsterdam die MH2D rijd en misschien mij een favor (boodschap) zou willen doen?
Lion77
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 16 augustus 2013, 19:52
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.8

kaartje te koop voor de 100km.Bij interesse pm
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

Tsjibiti schreef:
FXII schreef:Qua landschap zou ik stellen dat de zaterdag ook meer te bieden heeft dan op de zondag. Erg vet dat ze bij de 100km route een stukje Preuswald hebben opgenomen, daar kun je je goed hebben.
Het is toch een toertocht. Dan gaat "het landschappelijk meer te bieden hebben" toch ver boven het aantal hoogtemeters en uitdaging.
Eigenlijk bedoelde ik daar alle punten die je aanhaalt, zowel een leuker en afwisselender landschap, meer hoogtemeters en technische stukjes.
¯\_(ツ)_/¯
boscrosser97
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: do 18 januari 2018, 21:32
Mijn mountainbike: Giant Talon29er

Mij gaat het ook puur om het landschap natuurlijk leuk hier en daar een singeltrack maar ik wil gewoon lekker een rondje rijden en verder heb ik niks met allemaal die hoempapa die er omheen is.Morgen vroeg startbewijs halen 50km mtb, en als ik terug ben fiets achter op de auto en terug naar huis.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

boscrosser97 schreef:Mij gaat het ook puur om het landschap natuurlijk leuk hier en daar een singeltrack maar ik wil gewoon lekker een rondje rijden en verder heb ik niks met allemaal die hoempapa die er omheen is.
Ik heb hierover dezelfde mening.
Beter zo weinig mogelijk singletrack in een toertocht. Geeft alleen maar extra stress omdat er heel wat van die idioten zijn die zo'n tocht als iets prestatiefs benaderen. He hebt als deelnemer op dat smalle gedraai en keer werk juist je concentratie nodig om op het pad te blijven wat dan ten koste gaat van de aandacht voor het landschappelijke wat er er echt toe doet.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1006
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Tsjibiti schreef: Ik heb hierover dezelfde mening.
Beter zo weinig mogelijk singletrack in een toertocht. Geeft alleen maar extra stress omdat er heel wat van die idioten zijn die zo'n tocht als iets prestatiefs benaderen. He hebt als deelnemer op dat smalle gedraai en keer werk juist je concentratie nodig om op het pad te blijven wat dan ten koste gaat van de aandacht voor het landschappelijke wat er er echt toe doet.
Stress bij wie? Bij jou? Of bij anderen die wel graag een uitdagende sport willen uitoefenen? En hoe meet jij die stress bij de deelnemers dan? Wanneer is er sprake van extra stress?

Ik vind je reactie opmerkelijk omdat sportiviteit nu eenmaal de basis is van deze tocht. Als ze de naam veranderen dan is het voor jou wel ok?

Tippie:
Als je geen zin hebt in idioten of als je jezelf realiseert dat je niet mee kan komen met die idioten dan kan je natuurlijk ook een leuke seniorentoertocht maken in de bus. Lekker met (andere) bejaarden mopperen op alles wat je niet begrijpt of wat je niet meer kan. Lekker op je gat optimaal van het landschap genieten :-q
Ja, doei !
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Vandaag de 70 gedaan, niet alleen dus lekker rustig aan.
Het was rustig en en pijltje was kwijt.
Niet super spectaculair maar toch heerlijk gefietst met een heerlijk zonnetje.
Goed geregeld allemaal.
De eerste pauzeplaats was overigens wel heeel erg vroeg.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Plaats reactie