11-03-2018 - Sint-Oedenrode (NB) - Van der Doelen Classic

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Op zondag mogelijkheden voor race en MTB. Afstanden in het veld varierend van 25 tot 60 km. Op de weg keuze uit 65 en 95 km.

Starten van 08.30 uur tot 10.00 uur.
Startlocatie is de Vresselse Hut, Vresselseweg 33, Sint-Oedenrode

Mooie tocht, altijd goed verzorgd. Fiets afspuiten mogelijk, kon wel eens nodig zijn :-q

Ik ben er weer bij om foto's te maken, samen met Yvonne. Het plan de campagne is eerst even op de weg in de eerste kilometer na de start waar MTB en race allebei even op hetzelfde stuk passeren (voor de foto is op kop rijden daar dus wenselijk :wink: ), daarna gaan we afhankelijk van de weersomstandigheden door naar de stuwwal met de rode toeter of de bochtjesspeeltuin bij de Hazenputten.

Tot zondag!
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Het lag er vandaag mooi bij. Fiets is niet eens vuil geworden.
Volgens mij wordt de bochtjesspeeltuin overgeslagen in de route. Tenminste de pijlen stonden vandaag niet die richting in.
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Ben benieuwd.... Eigenlijk naar Gulpen, maar plannen gewijzigd... :wink: :wink:
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Alle thuisblijvers kregen toch weer ongelijk! Bij het bekijken van buienradar leek het net of we best nat zouden worden, maar het viel echt alles mee. De temperatuur was ook prima. We hebben ons bij de stuwwal prima vermaakt. Het blijft een mooie afdaling daar en je kunt dan ook zo heerlijk zien hoeveel mogelijke houdingen er zijn om zo'n afdaling mee aan te pakken ;-)

We hebben natuurlijk weer veels te veel foto's gemaakt. Ze zijn allemaal al te zien op http://www.conniesinteurfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
pimmedoris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 19 november 2012, 19:30

Het was een erg mooie tocht en het weer was super! Het fietsje was toch wel wat vies geworden :D
De 60km bleken er uiteindelijk 64 te zijn. Best lastig als je vanaf 55km de kilometers aan het aftellen bent :-{
Ik heb de foto's bekeken bij de stuwwal, maar helaas sta ik er niet op. Wel mijn voorganger en degene die achter me reed...
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

pimmedoris schreef:Het was een erg mooie tocht en het weer was super! Het fietsje was toch wel wat vies geworden :D
De 60km bleken er uiteindelijk 64 te zijn. Best lastig als je vanaf 55km de kilometers aan het aftellen bent :-{
Ik heb de foto's bekeken bij de stuwwal, maar helaas sta ik er niet op. Wel mijn voorganger en degene die achter me reed...
Iedereen die met de ogen dicht op de foto staat, haal ik er altijd tussenuit ...
Volgend jaar in de herkansing ;-)
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Vond de tocht niet héél spectaculair, maar er was goed gebruik gemaakt van de mogelijkheden. Kreeg alleen een beetje het heen en weer op het stuk voor we weer de A50 terug overstaken. Soort van, we moeten meters maken..... Verder was het Vressels Bos behoorlijk kapot gereden, waardoor er weinig flow in de singletracks zat. Dit maakte het alsnog best een pittige rit. De verzorging was tóp en al met al de pijp leeg en goed vermaakt!!! :-q :-q
Plaats reactie