18-03-2018 toertocht Gemert (NB)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
alero
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 18:49

Gaat dit jaar niet meer door
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

alero schreef:
Tsjibiti schreef:Dit winterweer maakt dat het juist de ideale omstandigheden zijn voor een veldtoertocht. Vreemd om het dan niet te laten doorgaan.
De Lentetocht van OnsVerzet morgen in Schaijk is gisteren al afgelast. Dat kan ik me wel heel goed voorstellen want het is veel te koud voor een wegtoertocht en dus zou het aantal deelnemers wel eens erg kunnen tegenvallen en dan heeft de organiserende club er niets aan.
Volgens mij spreek je jezelf nu behoorlijk tegen :lol:

Bij ons zou het aantal deelnemers ook wel eens tegen kunnen vallen met dit weer.Moet je dan als club de vele vrijwilligers met deze snijdende wind op pad sturen?En bij een lage opkomst wegen de kosten niet op tegen de baten.En wat te denken bij een deelnemer die valt daar waar het glad is de organisatie aansprakelijk stelt?
Om zelf onverhard te toerfietsen zijn de omstandigheden bijna ideaal. Maar met je argumentatie voor de annulering geef ik je volkomen gelijk. Als men ook maar enigszins twijfel heeft omtrent de baten dan zeker niet door laten gaan. Veel toerclubs organiseren tochten zowel op de weg als in het veld met als terechte hoofddoel de clubkas wat te extra te vullen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie