'25 Februari 2018 Seuren-Atbtoertocht Melderslo

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
snelle trek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: do 27 januari 2011, 23:40
Mijn mountainbike: trek 8000

Op zondag 25 Februari 2018 wordt de Melderslose Seuren-ATBtoertocht weer georganiseerd. Je kunt 35, 50 of 65 km rijden. De routes wordt volledig uitgepijld.

Ook dit jaar hebben we weer een aantal nieuwe tracks toegevoegd. Het uitdagende parcours leidt je door de mooiste natuur in en rondom het natuurgebied het schuitwater gelegen in gemeente Horst aan de Maas. Je zult veelal over onverharde paden en single tracks rijden. Harde weg is een uitzondering op dit parcours!

Na afloop is er de gelegenheid onder het genot van een stukje vlaai in de kantine van RKSV Melderslo nagepraat worden. Inschrijfplaats is Eikelenbosserdijk 6 in Melderslo. Tussen 8.30 en 10.00 uur is er de mogelijkheid om te starten.
________________________________________________________________________________________________________________________
[
Facebook ATB toertocht Melderslo
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Ik ben erbij.
Vooruit zichten zijn goed, bietje koud.
Misschien hier en daar en vuurkorf langs de route. :wink:
boscrosser97
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: do 18 januari 2018, 21:32
Mijn mountainbike: Giant Talon29er

Helaas moet ik hem dit jaar overslaan heb hem vorig jaar gereden en toen vond ik het wel een mooie tocht vooral rond om swolgen liggen mooie stukken
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Ik heb de 65km gereden. Ongeveer hetzelfde als vorig jaar, maar absoluut geen straf! We zijn vroeg vertrokken (8 uur) en haalden op een gegeven moment de controleurs nog in. Bij de eerste stop om te drinken was men nog niet klaar, even geholpen met in schudden ;).
Daarna door. De grond was keihard, op sommige plekken al wat stoffig door het droog vriezen. Lekker door kunnen rijden. Uiteraard weer een perfecte pauzeplaats, met soep, thee, energy drank, peperkoek en lekkere stroopwafels ("zoveel je er op kunt" kreeg ik te horen).
Daarna tweede stuk met her en der venijnige hellingen (ik wist dat ze kwamen).
Al met al een perfect uitgepijlde tocht, veel waarschuwingsborden, mooie route. En uiteraard op de finish weer een lekker stuk appelcitroenvlaai gegeten.

Ik kom volgende keer graag terug!
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Perfect georganiseerd vooral singletracks.
TonnyR
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 22 februari 2014, 17:46

Was idd een mooi rondje, wie weet waar de foto’s komen te staan??
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Neetfit.tk
snelle trek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: do 27 januari 2011, 23:40
Mijn mountainbike: trek 8000

Namens Neetfit willen wij iedereen bedanken voor de komst naar Melderslo, en naar het Parkhotel.
Wij hopen dat U heeft genoten van onze tocht. Wij als organisatie en vrijwilligers zijn dik tevreden over het verloop van Seurentocht. En dat ondanks de kou.
Heeft u ideeën of opmerkingen laat het ons dan weten.

Tot ziens in 2019
________________________________________________________________________________________________________________________
[
Facebook ATB toertocht Melderslo
Plaats reactie