11-3-2018 – Gulpen – Specialized MTB Tourtocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Klopt, fietsmaatje reed de 50, had ook 45 (Strava).
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
WesleyZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: di 29 september 2015, 16:09
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL - Cube Reaction GTC SL

Was een mooie tocht gisteren. Voel de beentjes nog goed in iedergeval! Het weer was echt heerlijk, geen druppel regen gehad. Parcours vond ik er wel erg zwaar bijliggen... maar maakt het wel lekker uitdagend.

In het Preuswald inderdaad een aantal bordjes weg (was jij 1 van 3 Aurelius die samen met mij verkeerd waren gereden?) Uiteindelijk terug bij de auto 71km op de teller met 1660HM. Al met al een geslaagde dag!
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Ja, dat zou best kunnen? Wij doken die trail in, bij dat afgebroken bordje op de boom, en toen we beneden kwamen zagen we jullie, de anderen, nergens meer? Wij zaten daar in ieder geval goed. Wij hadden er uit/thuis uiteindelijk 102 km 1860hm op zitten... Benen waren toen wel helemaal leeg, met die zuigende stukken was het extra zwaar.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

Ik heb ook mee gedaan met de 70 km. Voor mij de tweede keer dat ik in Zuid-Limburg gefietst heb maar ik vond het toch behoorlijk pittig...
RinkeS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: di 23 januari 2018, 09:46

Het was inderdaad leuke tocht, voelde de benen aardig. heeft iemand voor mij toevallig de GPX bestanden van de 50 of 70km?
Plaats reactie